Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sinulla paljon koruja? Missä säilytät niitä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.26 03:10:06

...ja käytätkö niitä?

Mulla on rihkamakorut ja aitometalliset samassa rasiassa mutta välilevyllä erotettuna.

Kävin rihkamat läpi ja huh, kaikenlaista sitä vuosikymmenten varrella on kertynytkin. Vilpittömästi en muistanut mistä puoletkaan on tulleet. Karsin rajulla kädellä rihkamia ja pukukoruja pois. Mulla ei edes korvat kestä kuin hopeisia ja kultaisia koruja.

Täytyy nyt joitakin alkaa käyttämäänkin jos niitä meinaa säilyttää edelleen. Normaalisti en edes käytä nykyään koruja, ahdistun kaikista tuntemuksista iholla. Varsinkin sormuksista. Mites teillä nää koruasiat? Onko paljon? Käytätkö? Missä ne on?

Re: Onko sinulla paljon koruja? Missä säilytät niitä

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.9.26 09:47:20

Aitojen rasia, rihkamarasia (lähinnä tunnepitoisia, harvemmin käytössä olevia) ja telineet korvakoruille ja kaulaketjuille (eivät mene sotkuun ja helpompi valita).

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.9.26 10:31:22

En käytä kuin aitoja korvakoruja, kaulakoruissa on rihkamaakin.
Mulla on kylppärin avohyllyssä pieni laatikosto, missä on vielä monelle korulle oma korurasia.
Koska käytän hyvin harvoin mitään koruja, niin muistan hyvin, mikä missäkin laatikossa on.
Sormuksia en käytä kuin ehkä kerran vuodessa, miehen kanssa myytiin jo kihla-ja vihkisormukset poiskin, kun kullan hinta oli korkealla :)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.9.26 10:38:42

Ihan tosi paljon. Kaikki samassa hyllyssä, osa rasioissa. Juhliin tms illallisille saattaa tulla käyterttyä. Joku järkevämpi/siistimpi säilytysratkaisu olisi hyvä.

Lähettäjä: Nope 
Päivämäärä:   21.9.26 10:51:20

Kaulakoruja on joku viisi kuusi kpl ja muutama sormus. Sormukset eivät mahdu joten en käytä. Kaulakoruista käytän paria arkena toimistolla ja yksi on juhliin. Melkein kaikki ovat niissä rasioissa joissa ne on ostettu. Vanhemmat kaulakorut ja sormukset yhdessä pienessä rasiassa. Rasiat vessan kaapissa.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   21.9.26 12:43:04

Joka vuosi saan mieheltä jonkun hopeisen (en tykkää kullasta) korusarjan joululahjaksi. Niiden säilytykseen on isohko puinen lukittava korurasia. Rihkamaa on ihan muutama yksittäinen tunnearvon vuoksi, mutta en käytä niitä juurikaan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.9.26 15:31:13

Minulla on vähän erikoisempi pukeutumistyyli, johon pukeudun vapaa-ajalla kun lähden ulos. Ja on se oma arkityylikin vähän näyttävämpi kuin useimmilla. Asuun kuuluu lähes aina korut, joten koruja on paljon. Käytän paljon rihkamaa, koska niitä saa näyttävämpinä (saa toki arvokorujakin, jos olisi varaa maksaa tuhansia euroja...). Perinteiset jalometallikorut ei oikein omaan tyyliin istu, pl. vihkisormus.

Minulla on korut ihan vaan kapean lipaston laatikossa. Yritän pitää niitä minigrip pusseissa, koska näin ne pysyvät siistimpinä ja samaan sarjaan kuuluvat yhdessä. Vähäiset arvokorut on omissa korurasioissaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.