Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pyllypyyhe ???

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.9.26 17:34:42

Haluan tietää onko joku muukin astunut tähän ansaan, koska nyt mua ällöttää tää ajatus vaikka rikos on jo vanhentunut :D siis kun ihmisillä on kylpyhuoneessa erilaisia käsipyyhkeitä, joita ei ole välttämättä nimetty. Tai kerrottu muutenkaan ..

Niin mulle on joskus käyny tää vahinko. Mun vanhemmilla, niillä kahdella seinällä roikkuu käsipyyheitä. Mä vuosi kaudet kylässä pyyhin käteni tai joskus jopa NAAAMANI !!!! tietämättäni pylly pyyhkeeseen tai niin oletan sen olevan kun eräs kerta totesin että siinä pyyhkeessä oli siis ihan ehtaa paskaa. Voin kertoa että ällöttää, kuvottaa näin jälkikäteen.

Re: Pyllypyyhe ???

Lähettäjä: yök 
Päivämäärä:   20.9.26 17:44:23

Hyi mitkä vanhemmat sulla on! Jos esim pyyhe likaantuu jostain syystä, niin se laitetaan pesuun eikä takaisin roikkumaan. YÖK

Päivämäärä:   20.9.26 17:48:19

Ja mietin et niillä käy paljon muitakin vieraita, et kannattasko ne jotenkin merkitä mihin kuivataan kädet ja mihin perse

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   20.9.26 18:49:57

Miksi edes pitää olla joku epähygieninen persepyyhe, paperikin on keksitty.

Päivämäärä:   20.9.26 18:56:14

Onhan niitä ihmisillä, kun pesee pillu puhelimella perseen ja pyyhkeeseen kuivaa

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   20.9.26 19:07:15

Mulla on pikku pyyhe alhaalla bidee suihkun vieressä ja käsipyyhkeet normaalisti ylempänä. Ja se pikku pyyhe on vielä kaapin sivussa niin kaukana ettei siihen kukaan käsiä kuivaa. Pyyhe vaihdetaan tiheään eikä sitä käytä muut kuin minä. En enää osais olla pesemättä alapäätä ulostamisen jälkeen, jäis likanen olo.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.26 19:09:28

Epähygieeninen? Tekö ette sitten pese takalistoanne suihkussa ja kuivaa pyyhkeeseen, vaan käytätte vain hygieenisesti vessapaperia, eikä vesi pääse ikinä kosketuksiin persienne kanssa? Jos taas pesette, miksi olisi epähygieenisempää pestä se bideesuihkulla ja saippualla, ja sitten kuivata perspyyhkeeseen?

Toki sitä perspyyhettä ei ikinä kuulu laittaa samaan riviin muitten kanssa, saati käyttää vessapaperina. Sillä vaan kuivataan pesty alakerta ja säilytetään eri paikassa kuin käsi- ja kasvopyyhkeet.

Lähettäjä: Eikka 
Päivämäärä:   20.9.26 22:48:41

Ei ole mulla peräpyyhe muiden saatavilla, ei edes näkyvillä. Kaikkea sitä onkin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   20.9.26 23:27:23

Muistaako kukaan enää seksipyyhettä?

Lähettäjä: Sauna 
Päivämäärä:   21.9.26 00:14:22

Avasin topan, kun luulin, että täällä keskustellaan, onko pyyhe parempi paperinen pefletti saunassa.

Kävin ala-asteen ysärin laman aikana. Uimahalleissa ei ollut peflettejä. Meidän piti aina ennen uintipäivää kirjoittaa reissuvihkoon muistilista: uikkarit, kuivauspyyhe, sukelluslasit jos tarvitsee, pyllypyyhe saunaan.

Meidän ala-asteen käyneille pyllypyyhe siis tarkoitti saunan lauteille laitettavaa pyyhettä.

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   21.9.26 00:28:47

Onneks meillä o naulas vieraspyyhe....

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   21.9.26 09:19:51

Joo, kylässä vessaa käyttäessä on kamalaa, jos altaan vieressä on pitkä rivi pyyhkeitä, joista ei ole mitään selvyyttä mihin olisi soveliasta kuivata. Aivan oikeasti, ne pyyhekoukut ei niin paljoa maksa, etteikö voisi asentaa riittävän montaa ja sellaisille sijainnelle, että käsipyyhe erottuu kiistattomasti. Joskus olen kuivannut kädet vessapaperiin suosiolla.

Meille joku aiempi omistaja on asennuttanut pyyhekuivaimen pahimmoilleen käsipyyhkeen kohdalle ja muutenkin ahtaaseen paikkaan niin että altaalle hädintuskin mahtuu nuohoamatta kuivaimella olevia pyyhkeitä. Aina kun tulee vieraita joutuu nostamaan kylpypyyhkeet makuuhuoneen puolelle pois tieltä, että omassa koukussaan oleva käsipyyhe näkyy niiden alapuolelta. Koko kylppärin kalustejärjestys on niin typerä, etten tiedä siirrättääkkö pyyhekuivain toiseen kohtaan ja vaihtaa eri malliseen vai purkaakko vaan koko kylppäri tiehensä ja siirtää ihan toisalle taloon. Ei vaan vielä raaskisi hävittää, kun on sinänsä ihan hyvät kaakelivalinnat ja uudehko.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.9.26 12:49:13

??, tiesitkö että on olemassa kosteaa wc-paperia?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   21.9.26 13:24:44

* sinäkö peseydyt kostealla vessapaperilla? Ok. Minä käytän jatkossakin vettä, saippuaa, ja lopuksi kuivaamiseen sitä pyyhettä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.9.26 13:27:11

Enpä ole ikinä ennen eläissäni pyllypyyhkeestä kuullutkaan. Käytän kunnollista vessapaperia, joka ei hajoa atomeiksi ollessaan kosketuksissa veden kanssa.

Lähettäjä: Jei 
Päivämäärä:   21.9.26 14:35:40

Käytän pyllypyyhettä, mutta tietenkin pesun jälkeen eikä sen sijaan.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   21.9.26 14:44:11

miten pyllypyyhe eroaa normaalista suihkupyyhkeestä? samalla tavalla molempiin se PESTY hanuri kuivataan. meillä on lapsille omat pikkupyyhkeet vessassa, johon sitten päivittäiset hanuri, naama, käsi ja jalkapesut hoidetaan, kun ei joka päivä käydä niiden kanssa suihkussa. ihan pyyhe se on missä isokin pyyhe. ovat tosin sijoiteltu niin, ettei voi käsipyyhkeiksi erehtyä. ovat lavuaarihyllyn sivussa pytyn korkeudella. jos joku siitä saa käsipyyhken aikaiseksi (eikä siitä oikeasta, joka on peilikaapin vieressä seinällä samalla korkeudella peilin kanssa), niin sitten on kyllä oma moka

Lähettäjä: wtf 
Päivämäärä:   21.9.26 15:09:49

Miksi peräaukko pitäisi suihkun jälkeen eriksen kuivata?

Päivämäärä:   21.9.26 16:17:36

"Miksi peräaukko pitäisi suihkun jälkeen eriksen kuivata?"

Ja kuka kuivaa peräreiän ja naaman samalla pyyhkeellä??

Lähettäjä: DD 
Päivämäärä:   21.9.26 16:38:17

"Ja kuka kuivaa peräreiän ja naaman samalla pyyhkeellä??"

Ei ole ongelma jos on suihkun jälkeinen tilanne jolloin se p-aukkokin on pesty ja puhdas.

Päivämäärä:   21.9.26 16:57:43

No peräaukko on kyllä sellainen paikka, että kyllä siellä ulostebakteereita on, vaikka olisi miten pesty.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.26 17:00:55

Vauva.fi sivustolla puhuttiin joskus mänkkipyyhkeestä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.9.26 12:51:59

"Lähettäjä: ??
Päivämäärä: 21.9.26 13:24:44

* sinäkö peseydyt kostealla vessapaperilla? Ok. Minä käytän jatkossakin vettä, saippuaa, ja lopuksi kuivaamiseen sitä pyyhettä."

Jooo, mä korvaan suihkun kokonaan kostealla wc-paperilla, hiuksetkin puhdistuu sillä. Vai mitä sä kuvittelit?

Päivämäärä:   22.9.26 17:08:45

Tietysti takapuoli kuivataan suihkusta tullessa. Se vesi jää hautumaan persvakoon ja alkaa hien kanssa yhdistettynä aiheuttaa hiertymiä. Kiva sitten hautuneella ja hiertyneellä perseellä olla.

Päivämäärä:   22.9.26 17:43:48

No ei ole hiertymiä eikä hautumia tullut, vaikka en persreikää kuivaa suihkun jälkeen

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   22.9.26 17:58:13

No kyllä se sitten on ehdottoman väärin kuivata persereikä koska kerran piste jättää omansa märäksi. Kyä näi o.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.