Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kerroin väärässä seurassa et mut on huumattu

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   20.9.26 12:00:32

Lapsen harrastuksissa äitiporukalle möläsin, et mut on nuorempana huumattu ja heräsin jostain läävästä alusvaatteet rikkinäisinä.

Äh. Juttu lähti kun yhden äiti alkoi kertoa, että heidän naapurin tyttö oli huumattu ja siitä sitten jutut lähti muisteloihin ja muiden kokemuksiin. Ja menin kertomaan oman kokemukseni.

Miksi.. Oi miksi. En oikeasti halua, että vieraat ihmiset tietää näin hlökohtasia asioita musta, mute jotenkin se vaan vyöryi suusta ulos.

Voi paska, miten mä nyt pääsen tästä eteenpäin kun hävettää moinen avautuminen =(

Re: Kerroin väärässä seurassa et mut on huumattu

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   20.9.26 12:02:38

Miksi sinun pitää hävetä? Olet rikoksen uhri. Ihmisten pitäisi uskaltaa puhua, jotta stigma tiettyjen asioiden yltä hälvenisi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.26 12:03:24

Selviät tästä kuten olet selvinnyt kaikesta muustakin. Myös siitä huumaamisesta.

Et ollut ainoa joka kertoi kokemuksia, et siis vain traumadumpannut kun muut puhuivat säästä. Jos muita haittasi kuulla, se on heidän oma vikansa ja saavat jatkossa valikoida puheenaiheet paremmin.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   20.9.26 12:04:28

Miksi se hävettää? Mitä pahaa tapahtui, kun kerroit asiasta? Alkoiko muut haukkua sinua?

Minusta on hyvä, että näistä asioista puhutaan. Sinun ei kuulu hävetä, et ole tehnyt mitään väärin. Huumaaja on se, joka on tehnyt väärin!

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   20.9.26 14:30:41

En tiedä miks alkoi hävettää. Ehkä tuli itselle sellanen olo et piti kertoa se kamalin tarina ja jätin vaikutelman "mut mulle kävi pahemmin" - viimeisen sanan sanojana.

Lähettäjä: Ruska 
Päivämäärä:   20.9.26 14:37:09

Mulle käy näin usein. Mutta kuten yllä sanottiin, sanoiko joku jotain ilkeetä? Pyöritteli päätään? Jos sinulle kerrottaisiin vastaavaa, ajattelisitko niin, kun nyt itse oletat että muut ajattelevat? Jos vastaus on ei, niin koita päästää irti turhasta ja hyödyttämästä häpeästä <3

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   20.9.26 17:09:55

Varmaan ihan hyvä kun kerroit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.