Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minut on aina jätetty, miksi?

Lähettäjä: Mä vaan 
Päivämäärä:   19.9.26 23:20:17

Muistelin seurustelusuhteitani. Minut on aina jätetty. Mielestäni minussa ei ole pahoja vikoja, mutta olen aseksuaali. Mitähän minun pitäisi tehdä, että saisin kivan kaverin pysymään kanssani? Olen siis hetero.

Re: Minut on aina jätetty, miksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.9.26 23:20:59

0/5

Lähettäjä: aseksuaali oikeast 
Päivämäärä:   19.9.26 23:25:16

0/5
jos tiedostat olevasi hetero, et ole asekssuaali.
jos olisit aseksuaali olisit kertonut olevasi aseksuaali.

Lähettäjä: mitä ihmettä 
Päivämäärä:   19.9.26 23:26:30

Minä taas olen ollut se jättäjä. Mietin melkein samoja asioita. Tosin nyt en koe kaipaavani ketään,koska se päätyy siihen,että tavalla tai toisella kiltteyttäni käytetään hyväksi. Kumppanini eivät vain ole ottaneet varoituksia tosissaan ja sitten ero onkin ongelma.

Lähettäjä: padel 
Päivämäärä:   19.9.26 23:32:22

Aseksuaalisuuteen kuuluu myös heteroromanttisuus, ihan vaan tiedoksi mollaajille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.26 18:06:34

Miehet hakeutuu suhteeseen vain ja ainoastaan saadakseen seksiä. Oikeasti. Mitä nopeammin naiset tajuavat tämän, sen parempi. Vanhemmat naiset sen jo tietävät, nuoremmat vielä ovat naiiveja.

Aseksuaalimiehiä on mutta harvassa ja piilossa koska miehet ei uskalla siitä puhua koska mieheys on niin sidottu kiinni ajatukseen vahvasta potenssista. Ja yleensä aseksuaalimiehellä ei ole motivaatiota etsiä kumppania koska eivät kaipaa kumppania koska seksin himoa ei ole. Miehiä ei kiinnosta mikään "sielujen sympatia."

Päivämäärä:   21.9.26 18:33:20

No ei asiat nyt noinkaan huonosti ole. Ja iän myötä potenssiasiatkin helpottaa. Moni ihan seksuaalinenkin ihminen elää myöhemmässä elämässä ilman seksiä kun ei oikeen enää innosta.

Lähettäjä: Palmu 
Päivämäärä:   22.9.26 09:55:44

Koska sun kumppanit eivät ole aseksuaaleja.

Lähettäjä: Hkl 
Päivämäärä:   22.9.26 10:05:42

Äläs nyt, täällä oli topa aseksuaaleista ja suurimman osan mielestä sillä ei ole mitään merkitystä kumppania etsiessä :D

Päivämäärä:   22.9.26 10:07:29

Hkl, ei vaan suurin osa oli sitä mieltä, että harva tosielämässä tutustuu vain sellaisiin ihmisiin., joiden seksuaalisen suuntautumisen ja kiinnostuksen määrän tietää jo etukäteen.

Lähettäjä: Hkl 
Päivämäärä:   22.9.26 10:09:18

"Hkl, ei vaan suurin osa oli sitä mieltä, että harva tosielämässä tutustuu vain sellaisiin ihmisiin., joiden seksuaalisen suuntautumisen ja kiinnostuksen määrän tietää jo etukäteen."
Ei vaan he olivat sitä mieltä ettei asiaa tarvitse tuoda millään tapaa esiin kun menee jonnekin kumppania etsien.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.