Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ottaako miehet aina yhteyttä jos kiinnostunut?

Lähettäjä: Apu 
Päivämäärä:   19.9.26 22:50:22

Tilanne siis että juttelin tinderissä erään kiinnostavan miehen kanssa- kevyttä viestittelyä reilun viikon verran. Lähdin reissuun ja keskustelu vähän hiipui pois. Nyt olen tullut takaisin kotiin ja mies yhä matcheissäni. Miten ottaa uudestaan yhteyttä nolaamassa itseään jos mies ei olekkaan kiinnostunut. Asutaan samalla paikkakunnalla. Vai onko taas oletus että kyllä se mies ottaisi yhteyttä jos on tarpeeksi kiinnostunut? Minua harvoin kukaan niin jää vaivaamaan.

Re: Ottaako miehet aina yhteyttä jos kiinnostunut?

Lähettäjä: täh 
Päivämäärä:   19.9.26 22:54:53

No miksi et voi laittaa viestiä että maisemissa jälleen. Miksi se on miehen tehtävä otta yhteyttä? Miksi miehen pitää osoittaa olevansa tarpeeksi kiinnostunut, eikö naisen tarvitse?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.26 10:18:18

Ei ota. Moni miespuolinen kaveri sitten tuskailee kavereilleen sitä kun on kiinnostunut jostain muttei millään uskalla laittaa viestiä.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   20.9.26 12:07:08

Ei. Mies voi olla ujo tai epävarma. Laita itse joku lyhyt viesti tyyliin "Moikka! Mitäs sinne päin kuuluu? Itse palailin juuri reissusta, oli mahtavaa."

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   20.9.26 13:53:40

Laittaisin viestiä.

Tinder on siitä inhottava, että valikoimaa on liikaa. Se on niin tuurista kiinni kenet siellä tapaa ja montako viritystä sillä miehellä on yhtäaikaa menossa.

Oman kokemuksen mukaan mies kyllä tulee tapaamaan sua, jos on tarpeeksi kiinnostunut. En itse jaksa näitä viikosta toiseen viestittelijöitä. Vihjaillaan, että olisi kiva nähdä, mutta sitten aikaa ja kiinnostusta ei olekaan tarpeeksi. Samat äijät siellä pyörii vuodesta toiseen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.9.26 13:55:31

Jos keskustelu on molempien taholta hiipunut ns. itsekseen, mies voi hyvinkin ajatella, että SINUA ei kiinnosta, joten hän ei viitsi häiritä sen enempää.

Ole aktiivinen jos kiinnostaa, yhden viestin lähettäminen ei maksa sinulle mitään.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   21.9.26 09:45:37

Selviskö tää?

Lähettäjä: nojoo 
Päivämäärä:   21.9.26 11:55:15

Sanonpa vaan omasta kokemuksesta. Deittailin kolmisen vuotta, sinä aikana tuli nähtyä aika paljon kaikenlaista. Just näitä "viestittelijöitä" että jutellaan pari päivää aktiivisesti, sitten kadotaan maisemista, sitten viikon päästä tulee jotain random "mitä kuuluu" viestiä, sitten taas pari päivää jutustelua, sitten kadotaan uudestaan ja lopulta hävitään kokonaan.

Ketuttaa näin jälkikäteen miten paljon käytin aikaa ja energiaa näihin tyyppeihin. Jokaisesta hetken aikaa aina uskoi että joo on se kiinnostunut mutta loppujen lopuksi mitään ei ikinä tapahtunut.

Nyt mulla on mies, joka kommunikoi määrätietoisesti ja luotettavasti ekasta päivästä alkaen. Joka päivä viestiä, ei pommittamalla vaan asiallisesti. Ehdotti ekaa tapaamista kahden päivän sisällä mätsistä, tahallaan pitkitin tapaamista puolentoista viikon päähän että ehdittiin muuten jutella. Ekasta tapaamisesta alkaen joka kerta ehdotti seuraavia treffejä ennen kuin tapaaminen oli lopussa. Aina varmisti, milloin nähdään seuraavan kerran.

Sama viesteissä, aina sanoo milloin soittaa tai laittaa viestiä seuraavan kerran, jos vaikka on joku meno tai erikoisempi ohjelma päällä. En ole joutunut miettimään sekuntiakaan koko aikana että mihin se äijä on hävinnyt ja kiinnostaako sitä vai ei. Mies on koko ajan varmistanut kaikin mahdollisin tavoin, että homma etenee ja syvenee. Minun rajojani kunnioittaen mutta selkeästi ilmaistuilla motiiveilla. Ei mitään epämääräistä jahkailua vaan selvä tavoite loppuelämän suhteesta.

Älkää tyytykö mihinkään vähempään, jos olette oikeaa parisuhdetta hakemassa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.26 12:06:20

"Älkää tyytykö mihinkään vähempään, jos olette oikeaa parisuhdetta hakemassa."
Samaa periastetta olen toteuttanut naisiin. Aika moni osoitti hiljaisuudella ja saamattomuudellaan ettei ollut kiinnostunut. Yksi oli aktiivinen ja edelleen ollaan yhdessä 10v myöhemmin ilman että tarvitsee vetää lapasta perässä.

Lähettäjä: nojoo 
Päivämäärä:   21.9.26 12:09:50

- : tämä on varmasti ihan totta myös toisin päin.

Kyllähän se ketutti kun yritti kerta toisensa jälkeen tutustua ja viestitellä ja miehet teki katoamistempun toisensa perään tai muuten toilaili ihan mitä sattuu. Ihan turhaan yritin huhuilla huomiota. Monta kertaa mietti, että miksi ylipäätään mätsää naisen kanssa tai aloittaa edes viestittelyn, jos ei ole oikeasti kiinnostunut.

Tällaiset kikkailijat kannattaa vaan ohittaa nopeasti.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   21.9.26 12:32:55

Monesti noi viestittelijät on jotain "kokeilijoita" joilla on aika monta verkkoa vesillä. Ja saattaa olla varattujakin mutta hetken hupi ja jännitys haussa. Koettu moneen kertaan. Kyllä sit jos/kun oikea kiinnostus herää niin viestittely on yleensä kuten 'nojoo' tossa edellä sanoi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.26 12:47:32

Jos kiinnostavan tapaa livenä, on se aika nopeasti selvitetty on kiinnostusta sieltä taholta vai ei...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.