|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 19.9.26 22:10:38
Tuolla samaisessa XXL:ssä on joskus se jalkaskannaus tehty, mutta taisin silloin päätyä eri kenkiin kuin mitä kone suositteli.
Jos jollekin täällä tulee joku kenkä mieleen mitä kannattaisi kokeilla, niin saa toki suositella! Jotain voisi kotiinkin tilata jos ei tässä taas kaupoille ajan kanssa hetkeen ehdi. Vanhat juoksukengät on jotkut asicsen tosi vanhat, mutta niistä on pohjat rikki. Pystyy niillä vielä kuitenkin juosta, vaikka huomaa että vaimennustakaan ei kyllä enää paljon ole. Mutta ei ne kauaa enää mene.
Tilasin VJ:n aeroflyt, koko-opasta isommassa koossa ja silti ne olivat niin kapeat että heti jalkaan pukiessa tunsi että pikkuvarvas litistyy siellä kunnolla. Vaimennus niissä oli juuri sitä mitä kaipaisin ja muutenkin olisin rakastanut niitä jos vaan varpaat olisivat mahtuneet siellä olemaan. Leveyden perässä ostin altrat ja siis onhan ne ihanat kun siellä mahtuu varpaat olemaan eikä purista mistään, mutta ilmeisesti se matala droppi tmv. on siinä ongelma ja jalat ei vaan totu. Olen yrittänyt hitaasti totutella, ja kevyet hölkkälenkit niillä menee, mutta vähänkin reippaampi vauhti ja penikat kipeytyy todella pahasti. Canicrossharrastajana vaan se vauhti olisi vähän se juttu... Vaimennusta saisi myös olla enemmän ja sellaista joustoa/kimmoisuutta, mutta tärkeintä olisi että jalka mahtuisi siellä kengässä olemaan.
En tiedä onko mun jalka kasvanut vai kengät kutistuneet, sovitin samaa kokoa kuin nykyiset kengät ja puolta numeroa ja numeroa isompaa. Kaikki kengät joko puristivat pikkuvarvasta tai sitten isovarpaan kynsi hankasi niin, että varmasti tulisi pidemmällä matkalla ongelmia. Ennen olen vain ostanut jotkut lenkkarit tarjouksesta ja juossut tyytyväisenä niillä, ja nyt tuntuu ettei jalka sovi mihinkään.
|