Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sydänpussitulehdus, onko sulla ollut?

Lähettäjä: ap 
Päivämäärä:   19.9.26 12:27:33

Mulla oli flunssa ja sain sitten parannuttuani jälkitaudin, kun kuume nousi. Etälääkäri määräsi verikokeen ja poskiröntgenin myötä poskiontelotulehdukseen antibiootin.

Mutta yksi oire on ollut vas puolella sydämen kohdalla paine, joka ei ole 3:ssa päivässä mennyt pois. Makuulla pahempi. Tämän oireen lerkuri ohitti täysin.

Nyt lauantaina mietin, pitääkö ottaa tosi rauhalliseti vai mitä? Netti kertoo, ettei sitä käytännössä yleensä hoideta, vaan lepoa vaan.

EKG:n ehkä ottaisivat, jos päivystykseen hakeutuisin, mutta mutta... Toisaalta olo on aika jees.

Re: Sydänpussitulehdus, onko sulla ollut?

Päivämäärä:   19.9.26 12:31:40

Rokote?? Tuskin sentään tähän.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.9.26 12:36:45

Perheenjäsen kuoli endokardiittiin. Hakeutuisin itse välittömästi päivystykseen varmistamaan ettei ole sydänmarkkerit koholla.

Ja tosiaan ottaisin seuraavat kolmisen viikkoa erittäin rauhassa, edes portaita ei kannata nousta jos epäilystä tulehduksesta sydämen alueella.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.26 12:47:53

Endokardiitti on eri asia kuin sydänpussin tulehdus.

Päivämäärä:   19.9.26 13:07:20

Joo googletin tuon toisen taudin, se ei minulla voi olla. Sydänpussin tai sydänlihaksen tulehdus voi olla.

Koitan nyt ainakin viikonlopun vaan himmailla ja jos kaikki tuntemukset häviää, niin ehkä se oli vain yskimisestä tai niistämisetä ärsytystä??

Mutta jos ei häviäkään?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.