|
Lähettäjä: Blossom
Päivämäärä: 24.9.26 13:19:21
"1. Jos sinulla olisi koira / koiria, niin antaisitko sinä sen / ne pois / myisitkö sinä sen / ne pois, jotta voisit alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolla lapsi / lapsia?:
"Miten tämä liittyy mihinkään?"
* Kyllä se liittyy aika paljonkin siihen, mitä täällä ihmiset ovat vastailleet, kun minulla on ollut koiria ja alkanut miehen kanssa, jolla entuudestaan lapsia
* Kyllä minä haluan tietää miten sinä toimisit, jos sinulla olisi koira taikka koiria ja löytäisit miehen, jolla lapsi taikka lapsia
* Antaisitko sinä koiran taikka koirasi pois, jotta voisit alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolla entuudestaan lapsi taikka lapsia, jos lapsella taikka lapsilla olisi koira-allegia
* Vai myisitkö sinä koiran taikka koirasi pois (loppu sama, kuin antaisitko kohdassa)
"2. Oletko itse muka parempi ihminen, kuin esimerkiksi minä tai puolisoni?"
"Olen. En ole hylännyt yhtään lastani."
* Niin että olet hyvä ihminen, kun et hylännyt lastasi?
* Ja minun miehenikö on hylännyt omat lapsensa?
* Minusta se ei ole lapsen hylkäämistä, jos lapset asuvat äitinsä luona, yksi lapsista, jolla ei ole koira-allergiaa voi käydä tapaamassa isäänsä isänsä luona ja viettää isänsä kanssa aikaa muuallakin, kuin isänsä luona sekä kaksi lapsista on koiralle allergisia ja ne eivät voi isänsä luona käydä kylässä, vaan isä käy tapaamassa lapsia äitinsä luona, mutta viettää kuitenkin aikaa heidän kanssaan muuallakin
* Selvä
Ps : Miten se minun eksäni? Kai hänkin sitten on hylännyt poikansa ja tyttönsä, kun kumpikaan ei asu isällänsä. Poikaa tämä mies ei ole tainnut koskaan nähdäkään, kun on pojan äitinsä kanssa eronnut. Taisi se nähdä kerran pienen hetken poikaansa, kun me olimme yhdessä ja mies haki jotain tavaroita tämän naisen luota. Eikä kertaakaan nähnyt enää sen jälkeen poikaansa. Tytön hän näki syntymästäänsä asti ja kun he erosivat tytön äidin kanssa, niin mies näkee tyttöänsä joka toinen viikonloppu ja osan lomistaan tyttö viettää isänsä kanssa. Sekin menee hylkäämiseksi, koska isä ei vietä tytön kanssa 24/7 joka ikistä päivää.
* Tosin sinulla on outo ajatusmaailma
* Mutta niin onko sinun lapsesi / lastesi isä vieläkin kuvioissa? Oletteko siis vieläkin yhdessä?
"Minun puolisoni ei ole hylännyt ainuttakaan lastaansa, eikä hän ole mikään luuseri."
"Onhan, molempia. Et voi vaan keksiä sanoille uusia merkityksiä."
* Mikä tarve sinulla on nimitellä muita? Itse sinä tässä olet hylännyt lapsen / lapsesi ja olet luuseri
* Minun mieheni ei ole edelleenkään hylännyt yhtäkään ainutta lastaansa, eikä ole mikään luuseri
* Ja sinä et todellakaan ole parempi ihminen
"Isä on kasvattanut lapsiaan samallalailla, kuin ennen minua ja koiria sekä tavannut lapsia ja viettänyt heidän kanssaan samallalailla aikaa, kuin ennen minua ja koiria."
"Eli on ollut alusta asti luuseri, jonka olisi pitänyt jättää lapset hankkimatta. Hienoa, että sama meno jatkuu edelleen."
* Minun mieheni ei ole mikään luuseri
* Eikä hänen olisi pitänyt jättää lapset hankkimatta
* Mieheni oli lasten äidin kanssa, kun lapset on hankittu
* Mikä sama meno?
* Ei sama meno jatku
* Yksi koirista on lähtenyt pois tästä maailmasta vuonna 207
* Toinen koirista on lähtenyt pois tästä maailmasta vuonna 2021
* Sinä itse olet luuseri, jonka olisi kuulunut olla hankkimatta lasta / lapsia
* Näyttää että sinulla on paha olla, kun pitää purkaa se muihin
* Tämä maailma ei pyöri niin, että kun lapsia hankitaan, niin sen saman ihmisen kanssa pitää olla yhdessä kunnes kuolema erottaa
* On paljonkin ihmisiä, jotka tekee lapsia ja suhde kariutuu syystä tai toisesta ja lapset jää joko äitinsä luokse asumaan tai isänsä luokse ja toinen vanhempi ei näe lastaansa 24/7
* Sinulla vaan näyttää olevan paha olo ja yrität esittää parempaa ihmistä, kun todellisuudessa sinä et sen parempi ihminen ole, kuin kukaan muukaan
* Joten jätäppä loput mielipiteesi kertomatta
|