|
Lähettäjä: _**_
Päivämäärä: 18.9.26 11:54:32
Entäpä jos tämä henkilö on ottanut ilmoitukset ja äänet pois päältä whatsappissa ja tekstiviesteistä myös?
Minullakin on whatsapp. Olen siitä ottanut äänet pois. Eli jos joku laittaa minulle sen kautta viestiä, en saa siitä ilmoitusta. Whatsappissa on ilmoitus asetuksissa näin : keskustelujen äänet, jos ne on pois päältä, et saa merkkiääntä, kun viesti tulee. Viestit kohdassa (Whatsapp) on ilmoitusäänet, jos ne on esim äänettön, niin et saa viestistä merkkiääntä, kun se tulee. Sitten löytyy tietosuoja puoli, sieltä voi valita viimeksi paikalla ja paikalla ; kuka näkee, milloin olen ollut viimeksi paikalla kohdassa voit valita kaikki, yhteystietoni, yhteystiedot paitsi... ja ei kukaan. Olisiko mahdollista, että hän on laittanut yhteystiedot paitsi... tai ei kukaan vaihtoehdon. Sitten on kuka näkee, milloin olen paikalla ; kaikki tai sama kuin viimeksi paikalla. Vielä yhdet asetukset eli tietosuoja ja lukukuittaukset ; jos tämä on pois päältä, et näe muiden lukukuittauksia eivätkä muut näe sinun lukukuittauksiasi. Lukukuittaukset lähetetään kuitenkin aina ryhmäkeskusteluissa.
Tekstiviesteissäkin voi ottaa ilmoitusäänet pois päältä. Eli jos sinulle lähetetään tekstiviesti, et kuule viestin ääntä. Muistaakseni siitäkin saa ilmoitukset pois, eli näytöllä ei näy, että on tullut viesti.
Onhan tuo nyt toki hieman huolestuttavaa, mutta jos tämä ihminen olisikin jostain syystä tehnytkin näin ja siksi ei ole vastannut aloittajalle.
|