Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  laihduttajat hoi!

Lähettäjä: ok 
Päivämäärä:   18.9.26 11:16:13

Tässä elämäntaparemppaaja terve, olen nyt kolmisen viikkoa mennyt uudella rytmillä yrittäen kuunnella kroppaa, liikkuen enemmän, juoden vettä ja syöden säännöllisesti.

Vaa´alla käynti vaan mietityttää, käyttekö miten? Nyt menty kerran viikkoon ja ensiksi pari viikkoa toimi ja nyt näyttää että olisin samalla tavalla laihtunut ja nyt taas lihonut? Pitäisikö painoa seurata päivittäin ja laskea keskiarvoa ennemmin?

Re: laihduttajat hoi!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   18.9.26 11:23:04

Käyn päivittäin vaa'alla, mutta merkkaan ylös viikoittain.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.26 11:24:25

Kerran viikossa alaston aamupaino.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   18.9.26 11:26:16

Joka päivä aamupaino

Lähettäjä: _**_ 
Päivämäärä:   18.9.26 11:37:35

Kerran kuukaudessa alaston aamupaino

Päivämäärä:   18.9.26 11:41:05

Käyn joka päivä vaa'alla katsomassa aamupainon, paitsi jos olen herkutellut edellisenä päivänä, sitten en viitsi :D

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   18.9.26 12:28:44

muista, että kuukautiskierto vaikuttaa painoon nesteen muodossa. kroppa kerää helposti monta kilos nestettä ennen menkkoja. sama kaavahan sitten toistas itseään joka kuukausi. seuraa sitäkin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.9.26 12:32:33

Itsehän skippaan aina menkat pillereillä eli tuskin siis menee nestettä extraa :D

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   18.9.26 13:00:04

Minulla vaikuttaa kierron eri vaiheet tosi paljon painoon (ei hormonaalista ehkäisyä käytössä) joten käyn kerran kuukaudessa samassa vaiheessa kiertoa. Otan aamupainon alasti. Mun paino nousee pari päivää ennen ovulaatiota ja kuukautisia n 2-3 kg ja tuo nestekertymä pysyy kerrallaan n 5 päivää ja putoaa sitten pois. Huomaan myös että salitreeni jonka jälkeen lihakset ovat tulleet kipeiksi, nostaa hetkellisesti painoa 0,5-1kg seuraavina päivinä

Päivämäärä:   18.9.26 15:19:59

Joka aamu, niistä lasken viikon keskiarvon jonka merkkaan ylös niin näkee onko trendi laskeva

Lähettäjä: sh 
Päivämäärä:   18.9.26 19:41:21

Punnitse itsesi siten miten parhaaksi näet. Joillekin paras on kerran kuussa, toisille kerran viikossa ja joillekin joka päivä.

Minä punnitsen itseni joka aamu. Vaaka on lattialla samassa paikassa, en siirtele sitä muuten kuin lattiaa imuroidessa/pestessä. Tasainen lattia, ei maton päällä.

Minulle siis passaa tuo, että seuraan painoani koko ajan. Pysyn paremmin kärryillä siitä miten paino muuttuu vai muuttuuko.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   18.9.26 21:07:03

Mullekin sopii parhaiten se, että käyn joka aamu. Ja olen muuten kans huomannut, että kun teen jumpat, jos oon lisännyt painoja/toistoja ja tulee lihakset kipeäksi, on sitä painoa pari päivää enemmän. Mutta nyt on alkanut muutenkin hidastuun painonlasku, kun alkaa olla lähempänä normaalipainoa. Omasta mielestä saisi vielä reilusti lähteä, kaiken mieluiten 10kg mutta en usko pääseväni tällä menolla siihen ikinä.

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   18.9.26 21:47:46

Merkkaan painon kerran viikossa, lauantai aamu, puntarilla käyn 3-4x viikossa.
Paino ei tipu kuerron tietyssä vaiheessa, sitten tippuu "reilusti", jonka jälkeen jatkuu tasaisena.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.