Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tosi tyhmä kysymys Torista

Lähettäjä: Tyhmä 
Päivämäärä:   17.9.26 20:49:51

Laitoin viestin torin myyjälle. Siinä luki lähetetty ja myyjä vastasi myöhemmin. Pyysin häntä soittamaan ja annoin numeroni ja siihen perään tuli Torilta varoitus että näyttää että jaan tietojani tms. Nyt ei näy mitään lähetettyä tai lukukuittausta niin saiko myyjä viestini?

Re: Tosi tyhmä kysymys Torista

Lähettäjä: Jelp 
Päivämäärä:   17.9.26 20:57:49

Siinä on sellainen ominaisuus, että jos torin alusta huomaa että olet kirjoittamassa viestiä, joka sisältää henkilötietoja se poistaa tekstin viestikentästä. Jos viesti ei näy keskustelussanne, näin on tapahtunut. Kirjota sama viesti vaikka puhelimen muussa apissa ja kopioi sinne torin keskusteluun ja lähetä saman tien niin saat viestisi perille jos oikeasti on pakko saada soiteltua

Lähettäjä: Tyhmä 
Päivämäärä:   17.9.26 20:58:45

Viesti näkyy kyllä mulle

Lähettäjä: rjr 
Päivämäärä:   17.9.26 22:07:43

Tori tosiaan hylkii viestejä joissa on yhteystietoja.

Puhelinnumero kannattaa laittaa muodossa "nolla neljä nolla 765 6765" niin se menee läpi.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.9.26 22:12:15

Kyllä numerot menee viestissä läpi, vaikka kirjoittaisit ne normaalisti. Tori vain varoittaa viestistä, ettei ole turvallista lähettää yhteystietoja. Se on tietysti jokaisen oma asia.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   18.9.26 15:21:03

Hmm on oikeassa.

Lähettäjä: Päivi 
Päivämäärä:   18.9.26 15:45:02

Minä olen kyllä laittanut viestissä puh.numeron jos olen ollut myymässä tai(enenmänkin)ostamassa jotain. joka kerta tori huomauttanut asiasta..Viime vuosia..

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   18.9.26 17:28:22

Se huomautus ei ketään vahingoita, kertoo vain kuinka pihalla insinöörit on tavallisen ihmisen tavoista toimia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.26 19:00:04

Se huomautus tulee jo siinä kun annat paketin lähettämistä varten postitustiedot ja numeron. Ärsyttävää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.