Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisena mennä vaan leikkauttaa hiukset

Lähettäjä: Kampaajalle 
Päivämäärä:   17.9.26 13:49:25

Mä en ole värjänny hiuksia 6 vuoteen. Enne kyllä ihan nuoresta siihen asti (15 vuotta)

Mut joka kerta kun menen näillä värjäämättömillä hiuksilla kampaajalle, niin tuntuu et olen jotenkin huonompi asiakas. On jopa sanottu että on hiusväri on tylsä, et jotain raitoja vois laittaa. Tms. Ja se asenne muutenkin tuntuu olevan ihan erilainen minua kohtaan nykyään kun en halua värjätä.

Ja kyllä, olen kokeillut useamman kampaajan ja aina tulee semmonen ikävä fiilis et on huonompi asiakas.

Re: Naisena mennä vaan leikkauttaa hiukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.26 13:51:17

Valitse hiljainen palvelu kun varaat netistä ajan.

Eivätpähän ainakaan pääse huomauttamaan ja jos yrittävät niin sanot et turpa kiinni tai en maksa. Piti olla hiljainen palvelu eikä mikään roastaustilaisuus.

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   17.9.26 14:10:00

Jaa. En ole koskaan värjännyt hiuksia, ja käyn 3-4 kertaa vuodessa leikkauttamassa latvat. Ei ole koskaan kukaan kritisoinut.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   17.9.26 15:58:26

Ei ole kukaan kyllä ikinä kommentoinut. Edes silloin kun värjäsin itse kotona. Vaihda kampaajaa. Varo myös ettei itse vie keskustelua siihen suuntaan kommentoimalla sitä ettet ole nyt värjännyt yms.

Päivämäärä:   17.9.26 16:01:06

Paljonko maksaa pitkistä hiuksista muutaman sentin lyhennys?
Leikkaan ite omat yleensä.

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   17.9.26 16:03:37

Ei ole koskaan kukaan tuolla tavalla minulle kommentoinut. Käyn kerran vuoteen leikkauttamassa latvoja. Viime vuosina olen käynyt ihan vaan Cuttersilla, kun latvojen leikkaamiseen se on ihan passeli paikka ja edullinen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.9.26 16:28:16

En ole koskaan värjäyttänyt hiuksia eikä kukaan kampaaja ole alkanut tyrkyttämään värjäystä. Vaihda kampaaja.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   17.9.26 16:33:02

Lisämyyntiä ne vaan yrittävät saada, ei niitä oikeasti kiinnosta millainen tukka sinulla on. Multa kysytään joka kerta että haluaisinko että laitetaan vaikka letit, kiharat tms. Ei kiitos, latvojen tasaus ja otsatukan lyhennys riittää, niinkuin varausviestiin kirjoitin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.9.26 17:00:52

Kai ymmärrät että niiden tehtävä on saada rahaa kassaan ja mitä enemmän, sitä parempi? Samaa tekee kaikki jotka myyvät jotain tuotetta tai palvelua, yritetään saada asiakas ostamaan aiottua enemmän. Niille kampaajille on oikeasti ihan sama onko sulla hiuksia päässä ollenkaan, kunhan kassa kilisee.

Turha ottaa henkilökohtaisesti. Tulee mieleen se, kun yksi kaveri kävi joskus jossain kasvohoidossa ja myyjä suositteli jotain silmänympärysvoidetta ja seerumia. Kaveri vetäisi herneet nokkaan että näyttääkö hän muka niin vanhalta ja miksi ei saisi näyttää siltä miltä näyttää. Naurettavaa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.9.26 17:01:03

Aika erikoinen kampaaja sinulla. Vaihda paikkaa, usein pienissäkin kaupungeissa on enemmänkin ylitarjontaa kampaamoista. En kävisi tuollaisessa mestassa. Vika on kampaajassa, ei sinussa.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   17.9.26 18:06:15

Olen itse kokenut samaa. Uskon että yrittävät lisämyyntiä saada, koska on kai se heille paljon kannattavampaa tehdä niitä värjäyksiä.
Itsellä oli uusi kampaaja haussa juuri kun oma väri oli vuosien jälkeen kasvanut takaisin ja nuorella iällä siellä oli jo harmaata seassa. Tuntui olevan muutamalle kampaajalle ongelma etten värjännyt ja aika mielekiintoisia kommentteja tuli etenkin niistä harmaista.
Vaihdoin kampaajaa niin kauan että löytyi hyvä enkä tuollaiselle tympeälle mennyt koskaan uudestaan.

Päivämäärä:   17.9.26 18:06:52

Miksi miehille on tarjolla ilman ajanvarausta leikkuuta, mutta naisille ei? Vaikka naisella olisi vain latvojen tasaus eli parin minuutin homma.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.9.26 18:54:43

Kyllä niitä aikoja on naisillekin. Olen miljoona kertaa käynyt siistityttämässä hiukset tai laitattamassa helpon kampauksen ilman ajanvarausta.

Päivämäärä:   17.9.26 19:47:16

No minulle sanottiin että ei käy, on vain miehille.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   17.9.26 23:59:42

Aloittajan kampaajat vaan yrittävät saada enemmän töitä .

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.9.26 00:31:11

Mä en ole ikinä värjännyt hiuksiani, eikä niitä ole kukaan muukaan värjännyt.
Eikä ole kyllä yksikään kampaaja sanonut ikinä mitään väristä.
Ja kampaajalla olen koko ikäni käynyt neljän-viiden viikon välein.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.