Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kadonnut työkännykkä

Lähettäjä: ilona 
Päivämäärä:   16.9.26 21:17:38

Miten toimisit jos sun työpuhelin häviäisi?
Ostatko itse uuden vai työnantaja?

Re: Kadonnut työkännykkä

Lähettäjä: Tellu 
Päivämäärä:   16.9.26 21:55:20

Työnantaja.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.9.26 21:57:16

On ollut joskus hetken hukassa. Etsin paniikissa kunnes löysin. Toivottavasti myös sun puhelin löytyy ja jos ei niin kai se riippuu duunista mitä siitä seuraa.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   16.9.26 22:04:40

Jos mun työpuhelin häviäisi, soittaisin heti it-tukeen, että puhelin pitää kirjata ulos Microsoftin tenantista ja kysyisin onko jotain muuta tehtävissä etänä. Sitten katsoisin find my phonesta, missä puhelin mahdollisti on. Sen jälkeen ilmoitus työnantajalle kadonneesta puhelimesta. En tiedä miten meillä menee uuden hankinta. Olen halunnut pitää oman ja työluurin erillään. Suurimmalla osalla kollegoista on työsuhdepuhelin. Mutta jos nyt ei ole kyse mistään tahallisesta toiminnasta, vaan huolellisuudesta huolimatta puhelin varastetaan tai esim. putoaa jonnekin jontkaan, niin oletan että uusi ostettaisiin.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   16.9.26 22:23:27

Tosiaan välittömästi yhteys IT-tukeen ja mietit nuo korvausasiat jälkeenpäin. Ainakaan hajonnutta meillä ei ole tarvinnut korjata.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   16.9.26 22:23:45

korvata piti kirjoittaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.9.26 22:26:15

Yhteys esimieheen tai it-tukeen tai minne nyt ohjeen mukaan näissä tilanteissa ilmoitetaan. Omin nokkineen ei mennä ostelemaan mitään laitteita. Jos hukkaa puhelimen ruotsinlaivalle lomalla tilanne saattaa olla eri kuin työmatkalla hukkaantuneella. Joka tapauksessa korvaus otetaan palkasta eikä työntekijä itse käy ostamassa uutta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.26 22:32:33

Ilmoitan it-pojille ja seuraavana päivänä haen heiltä uuden puhelimen. Tai jo samana, jos sattuu olemaan hyllyssä valmiina, joskus niinkin. Työnantaja maksaa, yksi puhelin ei vaikuta firman talouteen millään tavalla. Jos toistuvasti menisi puhelimia hukkaamaan tai rikkomaan niin ehkä jossain kohdassa alkaisi tulla kyselyä että mikä juttu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.