|
Lähettäjä: ikävä kokemus
Päivämäärä: 16.9.26 16:59:01
On, silloinen kumppanini.
Annoin hänelle suukon korvan alle unenpöpperössä aamuyöstä, kun olimme nukkumassa. Olimme olleet baarissa ja siellä oli ollut hänen puoleltaan mustasukkaisuuteen johtanut tilanne, jonka olimme sopineet.
Hän tarttui minua hiuksista kiinni, nin että tunsin miten yksittäisiä hiuksia irtosi hänen nyrkkiinsä. Työnsi väkisin kurkkuun, löi kasvoille kun en pystynyt kakomisreflektiltä enempään. Sitten sama uudestaan monta kertaa. Toivoin että hän vaan karusti sanottuna vaihtaisi reikää, kun se tuntui niin kauhealta. Kun sen sitten teki, hakkasi kipeästi joka työnnöllä pohjaan asti pitäen samalla kasvojani vasten patjaa. Ihan kuin hänen joka ikisen kosketuksen pointti olisi ollut tuottaa minulle pelkkää kipua. Ei sanonut sanaakaan ennen, aikana eikä jälkeen, seuraavana aamuna valmisti meille neutraalisti aamupalaa ja katsottiin jotain sarjaa. Itse olin jotenkin ihan poissa enkä tiennyt mikä oli totta.
En ilmoittanut poliisille, en edes eronnut heti. Puhelimeni on täynnä todisteita kaikesta mitä hän vuosien varrella teki, mutta mitä sitten? Hänet ehkä tuomittaisiin parin tonnin sakkoihin ja johonkin ehdolliseen, josta ensikertalaisena vapautuisi nopeasti. Pari tonnia, muutama kuukausi rangaistusta ja sitten hän voisi tulla vapaasti kostamaan minulle sen, että pilasin hänen maineensa ja elämänsä.
|