Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raiskattu.

Lähettäjä: 22 
Päivämäärä:   15.9.26 17:14:02

Onko sinut raiskattu, miten?

Mihin olet tehnyt ilmoituksen ja saiko tekijä rangaistuksen?

Kauan meni että tekijä sai rangaistuksen ja oliko tarpeeksi ankara mielestäsi?

Re: Raiskattu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.9.26 17:18:36

On. Onko sillä väliä miten? Lupaan ettet tykkäisi kuulla.
En tehnyt ilmoitusta, ei rangaistusta. Ja no, vaikka olisi saanut rangaistuksen niin se olisi ollut läpsy ranteelle korkeintaan. Ei olisi ollut sen prosessin arvoista, en usko että tekisin toista päätöstä nyt.

Kaverini sen sijaan on keskellä oikeuskeissiä ja toivon todella että hänen raiskaajansa saa sen läpsyn edes. Raiskaajamme ovatkin kivasti kaimoja.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   15.9.26 17:23:37

Höh, voi ei -
Toivon sinulle ja kaverillesi kaikkea hyvää ja voimia. <3

Lähettäjä: Humppa 
Päivämäärä:   15.9.26 17:37:19

Miehen voi raiskata.

Lähettäjä: autsis 
Päivämäärä:   15.9.26 17:40:56

Viagara on keksitty. Ja muita erittäin kivuliaita seisokkipillereitä. Joskus oli lehdessä että jossain afrikassa naiset oli raiskanneet miehen kostoksi tämän lemmenmatkojen takia kivuliaalla erektiolla.

Lähettäjä: Köyri 
Päivämäärä:   15.9.26 17:41:19

"Ei – miestä ei voi raiskata." Kyllä voi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.26 18:00:09

Voi tuota ylisviivan lapsellisuutta, kyllä sinäkin vielä tulet ihmisbiologiaa ja anatomiaa siellä koulussa oppimaan.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   15.9.26 18:04:12

Kerropas viiva, jos olet vaikka hetero ja toinen mies yhtyy sinuun niin sekö ei ole raiskaus? Mikäs se sitten on?

Päivämäärä:   15.9.26 18:08:18

Miksi te annatte toisen trollata? Miksi te menette mukaan siihen? Ylisviivaa tietenkään ei hävetä, mutta teitä pitäisi. Te ehkä siihen kykenette.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   15.9.26 18:20:34

Mies voi raiskata toisen miehen peräreikään. Sekin on raiskaus, jos sinne reikään työnnetään ilman suostumusta esim. dildo.

Päivämäärä:   15.9.26 18:41:02

Homohan sinä oletkin kun aina mietit anaaleita ja toisten miesten munia

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   15.9.26 19:01:28

Ehkä, mutta se oli oma vikani.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   15.9.26 19:01:31

On. Ja en ole ilmoittanut. En usko että saisin oikeutta.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   15.9.26 19:39:35

Eikös raamatussakin suudelleet miehet keskenään? Oli joku tervehtimisjuttu. Vähän niinkuin poskipusut ranskassa?

Päivämäärä:   15.9.26 19:52:37

On. En tehnyt ilmoitusta, olin 15-vuotias enkä todellakaan kehdannut kertoa kenellekään.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   15.9.26 20:03:11

"On. En tehnyt ilmoitusta, olin 15-vuotias enkä todellakaan kehdannut kertoa kenellekään."

Sama. Vaikka ei pelkästä kehtaamisestakaan ollut kyse, pidin kyllä itseäni myös vastuullisena asiaan kun olin juonut liikaa. Mieskin kuitenkin lopetti kun sen verran tokenin, että pystyin sanomaan sen ei:n ääneen. Varmasti traumatisoituminen olisi ollut ihan muuta toista jos ei olisi lopettanut tai olosuhteet olisivat olleet toiset. Ja kyllä, tiedän että tekijä yksin oli se kuka toimi väärin !

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   16.9.26 13:40:52

On. Lapsena. Alle kouluikäsenä.

Päivämäärä:   16.9.26 14:28:01

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 15.9.26 17:15:09

Ei – miestä ei voi raiskata.

------
Kyllä voi

Lähettäjä: ikävä kokemus 
Päivämäärä:   16.9.26 16:59:01

On, silloinen kumppanini.

Annoin hänelle suukon korvan alle unenpöpperössä aamuyöstä, kun olimme nukkumassa. Olimme olleet baarissa ja siellä oli ollut hänen puoleltaan mustasukkaisuuteen johtanut tilanne, jonka olimme sopineet.

Hän tarttui minua hiuksista kiinni, nin että tunsin miten yksittäisiä hiuksia irtosi hänen nyrkkiinsä. Työnsi väkisin kurkkuun, löi kasvoille kun en pystynyt kakomisreflektiltä enempään. Sitten sama uudestaan monta kertaa. Toivoin että hän vaan karusti sanottuna vaihtaisi reikää, kun se tuntui niin kauhealta. Kun sen sitten teki, hakkasi kipeästi joka työnnöllä pohjaan asti pitäen samalla kasvojani vasten patjaa. Ihan kuin hänen joka ikisen kosketuksen pointti olisi ollut tuottaa minulle pelkkää kipua. Ei sanonut sanaakaan ennen, aikana eikä jälkeen, seuraavana aamuna valmisti meille neutraalisti aamupalaa ja katsottiin jotain sarjaa. Itse olin jotenkin ihan poissa enkä tiennyt mikä oli totta.

En ilmoittanut poliisille, en edes eronnut heti. Puhelimeni on täynnä todisteita kaikesta mitä hän vuosien varrella teki, mutta mitä sitten? Hänet ehkä tuomittaisiin parin tonnin sakkoihin ja johonkin ehdolliseen, josta ensikertalaisena vapautuisi nopeasti. Pari tonnia, muutama kuukausi rangaistusta ja sitten hän voisi tulla vapaasti kostamaan minulle sen, että pilasin hänen maineensa ja elämänsä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.9.26 17:06:59

Hyi hitto... Olen pahoillani puolestasi, että olet tuollaista paskaa joutunut kokemaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.