Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  LuluTox-tee kokemuksia

Lähettäjä: Ronja 
Päivämäärä:   15.9.26 09:23:21

Ennen kuin haksahdan kokeilemaan, onko kukaan ehtinyt kokeilla tätä ”ihmeteetä”, minkä pitäisi pudottaa kiloja salamavauhdilla? Ymmärrän kyllä että teho perustuu nesteiden poistumiseen ja kiihtyneeseen aineenvaihduntaan (ja pissaamiseen), mutta silti houkuttelisi.

Tilanne, että olen keski-ikäinen, minulla on 5kg ylimääräistä - ei siis paljoakaan. Syön ja liikun paljon, työn ja hevosten takia stressi/kortisolikäyrät on aika korkealla. Mitkään mindfullness tyyppiset jumpat ei ole mulle.
Tarvitsisin arjen tueksi jonkun avun tuon 5kg pudottamiseen. Vaikka kolmekin auttaisi. En ole koskaan ollut ylipainoinen, joten kokemusta painonpudotuksesta ei juurikaan ole. Kilot ovat tasaisesti ja tiukasti kiinni kropassa - argh. Olen BMIn sisällä, joten isosta ylikuormasta ei ole kyse,
Lisäliikunta ei oikein auta tai lihaskuntoharjoitus, koska päiväni on jo aika fyysisiä - tulee vain enemmän illalla nälkä, kun raahaudun tallilta kotiin. Syön terveellisesti ja yritän pitää lounas - päivällinen rytmin joka päivä. Sorrun iltaisin ennen nukkumaanmenoa naposteluun (makea ja/tai suolainen). Se on yksi suurin ongelma, tai että skippaan jonkun aterian kun on kiire ja syön jotain höttöä kiireessä sen sijaan.

Re: LuluTox-tee kokemuksia

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   15.9.26 09:43:27

Ja siis kuvittelet, että tee parantaa sun "huonot" elintavat? No eihän siinä mitään, teetä nassuun sitten vaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.9.26 10:54:45

Toimii todella hyvin.

Lähettäjä: dahwa 
Päivämäärä:   15.9.26 14:19:20

"tox" ei herätä luottamusta, tulee mieleen toxic.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   15.9.26 14:47:02

Joo,pari kiloa vois itsekin ottaa pois jos ei tarvi mitään ruokavaliossa sun muussa muuttaa eli jos juon teetä niin paino tippuu?

Lähettäjä: Ronja 
Päivämäärä:   15.9.26 18:32:21

Niin ,,,
Kun mulla ei ole ihan hirveän huonoja tapoja, joita parantaa. Paitsi tietenkin stressitaso, josta iso hevoslauma pitää huolen.
Tuo iltanapostelu ainoana, mutta saan sen kuriin syömällä kunnon päivällisen. Liikun ja syön siis jo aika hyvin, enkä hirveästi pysty lisäämään liikuntaa jo muutoinkin fyysisiin päiviini.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.