Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikan perseilijät

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   15.9.26 08:59:16

Mitä tehdä näille?
V7ttuilevat aina tilaisuuden tullen, suhmuroivat ja säätävät.
Ennen minua oli aina joku muu hampaissa, yleensä uusin tulokas.
Esihenkilö on avuton, ei puutu asiaan kun on näiden kaveri, yritetty on sekin keino.
Kokemuksia tälläisestä? Itsellä eka kerta kun tulee vastaan tälläiset työkaverit.

Re: Työpaikan perseilijät

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   15.9.26 09:05:07

Älä ole hiljaa. Kun perseily tapahtuu, ota se esiin selkeästi, kuuluvasti ja mahdollisimman monen ihmisen edessä, jos kahdenkeskinen puhe ei tuota tulosta. Ole ehdottoman kohtelias, asiallinen, ja määrätietoinen. Kysy suoraan miksi on toimittu näin. Älä tyydy mutinaan äläkä asioitten jättämiseen sikseen. Pyydä suoraan vastauksia.

Jos kärsit hiljaa etkä uskalla tuoda asioita näkyviin, perseilijät saavat mitä haluavat. Jos joutuvat perustelemaan perseilynsä ääneen, se ei enää olekaan kivaa.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   15.9.26 10:13:31

Ota yhteyttä työsuojeluun. Isossa työpaikassa ehkä auttaa, pienessä ei mitään, koska työsuojeluihminen on samaa sakkia.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.9.26 10:19:24

Tuskin kukaan tulee puuttumaan, se on vain esihenkilöille helpompaa...
Joku turha typerä kolmikantakeskustelu saatetaan järjestää. Itse sanoisin, että jos tuohon ikään ei ole oppinut käyttäytymään niin tuskin oppiikaan.

Onko mahdollista vaihtaa vain paikkaa? Jaloillaan äänestäminenkin on kannanotto.

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   15.9.26 10:23:48

Entä jos otat asiat puheeksi kaikkien kuullen; tästä puhuttiinkin jo porukalla ja sinähän Martta sanoit myös sitätätätuota, vai mitä ja annat Martan itse selittää.

Meillä suurin seläntakana valittaja lopetti kun alettiin porukalla laittamaan omat sanat suuhun. Nuoli pomojen persettä ja oli niiiin hyvää pataa jolle kävi kaikki mutta selän takana valitti ja yritti saada meidät puolensa pitävät pitämään hänenkin puoliaan ilman että oma luonne tulee ilmi. Kiemurteli ja takelteli niin pomokin älysi että hänen suosikkinsa onkin samaa mieltä muiden kanssa (joo, oli huono esimies tuolloin).

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   15.9.26 10:25:02

Ja muuten olet sitten niiiin ystävällinen, leikit tyhmää ja kyselet tarkat ohjeet ja varmistat esimieheltä jos nakittavat sinulle hommiaan tai epäilet puheita.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   16.9.26 10:05:06

Mä oon havainnut että omituiset ja ulkopuolella pysyvät joutuu monesti hampaisiin -> älä ole ulkopuolinen niin yleensä pääset helpoimmalla. Sitä tavallaan hukkuu massaan.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   16.9.26 17:13:02

No jos on pomon kavereita niin eipä siinä muu oikeasti auta kuin vaihtaa paikkaa. Valitettavasti näin.

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   16.9.26 17:46:15

Itse en perseillyt, mutta saatoin joskus mennä tarkistamaan piilossa olevien osien toimintaa oikeaan aikaan. Puhelin kyllä soi taskussa, mutta sen käyttö on kiellettyä työaikana, joten eihän siihen voinut vastata. Nämä työterveydet ovat maksettuja palveluja, jotka orjailevat työnantajan piikkiin. Mikäli näin ei tapahdu, niin palvelu ostetaan muualta. Jos haluaa pärjätä tässä kilpailussa, kannattaa heidän olla kontillaan työnantajan edessä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.26 17:55:22

Meillä oli hyvä tiimihenki, mutta sitten pariin henkilöön iski vallanhalu ja yritys pompotella muita. Seurauksena tiimistä lähti nuori erittäin kiva ja taitava tekijä ja jäljellä olevilla hävinnyt into yhteistyöhön. Itsekin vain vaikenen ja en enää ota kantaa, näin pärjäilee jotenkin.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   17.9.26 11:07:03

kyl niitä perseilijöitä ja kyttäilijöitä löytyy.. ja myös niitä jotka ettii koko ajan draamaa.. uutena joutuu hampaisiin, mikä on ihan hanurista. ja aina syytetään uutta vaikkei oo tehnyt mitään..on se kamalaa ettei aikuiset osaa käyttäytyä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.9.26 19:57:12

Olisiko teillä vielä vinkkejä miten jaksaa kuunnella joidenkin henkilön loputonta itsekehua ja muiden tämän peesailua?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.