Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko htnet opettanut sinulle mitään?

Lähettäjä: viirupöllö 
Päivämäärä:   14.9.26 18:55:28

Niin, mitä olet oppinut tällä palstalla? Muutakin kuin sen että ihmiset ovat teräväkielisiä kun tietävät etteivät jää kiinni pahoista kirjoituksistaan...

Re: Onko htnet opettanut sinulle mitään?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.26 19:03:29

Auttanut purkamaan omaa pahaa oloa. Kukaan välitä mitä tänne oksentaa. Oppinut että maailman mahtuu monenlaista persoonaa.

Lähettäjä: Sipuli 
Päivämäärä:   14.9.26 19:34:27

Vaikka mitä olen oppinut. Todella hyödyllinen palsta. Täältä on saanut ihan selvää tietoa ja sitten sellaisia vinkkejä mitä googlatessa ei löydy. Ja vertaistukea. Varsinkin silloin 20v sitten kun oli nuori nainen ja ekoissa parisuhteissa, en tiennyt yhtään miten erilaisia miehet on. Täältä sain äidillistä tukea ja viisaita sanoja. Silloin täällä oli enemmän sellaista reilua ja hyvähenkistä keskustelua. En tiedä minne ne naiset ovat kadonneet? Luulisi etteivät vielä hautaankaan...

Mutta on ollut hyödyllinen palsta.

Lähettäjä: kasvattaja 
Päivämäärä:   14.9.26 20:38:00

Yhden kerran orivalintaan vaikutti tämän palstan keskustelu: kyseisen orin rakenne ja suku oli kehuttu, joten kiinnostuin katsomaan tietoja tarkemmin ja päädyin astuttamaan tamman juuri sillä.

Päivämäärä:   14.9.26 20:41:49

Tänne voi suoltaa oman pahan olonsa ja kertoa ne todelliset mielipiteet.

Lähettäjä: Lol 
Päivämäärä:   14.9.26 20:44:17

Sen että jos on eläinten kanssa jotain ongelmia niin tänne niitä ei kannata kirjoittaa asiallisen neuvon toivossa. Heti leimataan eläinrääkkääjäksi.

Lähettäjä: suvi 
Päivämäärä:   14.9.26 22:11:31

Sen on opettanut että kun "kaveri vei hevosen nenän edestä" että se oli oma vikani. Teininä otti koville ja sairastuin masennukseen ja itsetuhoisuuteen ja osastokierteeseen. Sieltä sitten masennuslääkkeet käyttöön ja on jatkunut jo 20v ja kyllä huomaa jos ei ota toista lääkettä ahdistukseen niin alkaa itsetuhoisuus kaivella mieltä..anteeks kun mua sattuu.

Päivämäärä:   14.9.26 22:16:25

Halaus, suvi<3 Tämä elämä satuttaa monia.. Ihan jokaista eri tavoin eri aikoihin mut kyllä me kuitenkin yhessä tästä selvitään. Kannatellaan toinen toistamme. Mukavaa viikkoa sinulle.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   14.9.26 22:18:37

Porsaan säännön.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.9.26 22:19:05

On opettanut, että joillain ihmisillä on kumma halu vastata ilkeästi.

Päivämäärä:   14.9.26 22:21:10

Miten jauheliha paistetaan oikeaoppisesti. Siivousvinkkejä. Todella paljon koirista (oma koirakokemus ja -tietämys 0).

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   17.9.26 11:36:40

No täältä saan paljon elämänohjeita, ohjeita siihen mihin kannattaa muuttaa ja miksi.. Myös seksiin ja parinmuodostukseen paljon hyviä vinkkejä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.9.26 11:55:47

Kyllä. Demarit ja vihervassarit on täysiä sekopäitä ja todella pelottavaa että tännekin valheita ja väärää tieoa levittävillä ilmeisesti on äänestysoikeus.

Että kerrostalolähiössä luontoa ja eläimiä vain puhelimen kautta näkevät ovat suurimpia 'asiantuntijoita'.

Että lisääntymiseen todellakin tarvittaisiin lisenssi.

Että fiksujakin ihmisiä löytyy itseni lisäksi ;)

Lähettäjä: Jepsis 
Päivämäärä:   17.9.26 12:21:14

Olen oppinut, että oikea kirjoitustapa on koko ajan eikä kokoajan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.9.26 12:26:43

Aika paljon rakentamisesta ja talojen/asuntojen ostamisesta.

Päivämäärä:   17.9.26 12:33:01

Ettei kermaista jauhelihakastiketta tehdä sekoittamalla raakaa jauhelihaa ja kermavaahtoa, ja laittamalla se sitten lautaselle vaan vaatii muita aineita ja kypsennyksen.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   17.9.26 12:47:25

Kyllä juu on opettanut.

Lähettäjä: joku muu 
Päivämäärä:   17.9.26 12:58:46

Mulla on huono kokemus kaikenkaikkiaan eläinten pidosta nykyään.
Ihmiset on niin vieraantuneet tavallisesta ,minun mielestä.
Eläinten terveys ulkoistetaan erilaisille palveluille ja hyvä eläimenpito mitataan sillä kuinka paljon rahaa siihen menee!
Eläin on kulutustavara,jos ei kiinnostakkaan niin pois vaan! Mitään ei oikeasti lasketa sen eläimen omien tarpeiden mukaan. Kun ei sovi,eikä se eläin ole niinkuin haluan ,ahdistun ja viis eläimen tunteista! Tai markkinoidaanhan se niin,että itselle ei vain jää paha maku ja tunnelma .
Sitten lauma komppaa,että hyvä hyvä. Laita pois vaan. Toisaalla parempi elämä varmaan. No joo,voi olla. Mutta mikä tuhlaamisen kulttuuri nyt onkaan. Pitäisi harkita paremmin ja vaikka pakolla vastuuttaa ihmiset vastaamaan päätöksistään!
Surettaa kun eläimet ovat toisille,kuin sisustus tavaraa tai instassa identiteetti ja yllätyksenä tulee että sehän vaatiikin jotain ja aika paljonkin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.9.26 13:01:07

Paljonkin. Löysin tieni tänne teininä ja olen saanut paljon apuja ja neuvoja ihan perusjuttuihin, kun aina en uskaltanut tai halunnut vanhempiani kysymyksillä vaivata. Olen aika vahvasti hötölän kasvattama :D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.9.26 13:27:13

Aikoinaan opin paljon kuolaimista ja varusteista. Eli joskus ht.netin alkuaikoina. Porukka oikeasti POHTI erilaisten kuolaimien vaikutuksia ja keskusteli asioista.

Mulla on tähän palstaan samanlainen suhde, kuin narsistin uhrilla narsistipuolisoon. Sitä toivoo, että se vanha hyvä aika palaisi, mutta ei se palaa :(

Lähettäjä: Wanhus 
Päivämäärä:   18.9.26 15:58:41

Olen ollut vakkarina ht.netissä 18-vuotiaasta asti ja olen nyt 44-vuotias. Onhan tässä ehtinyt oppia jos ja vaikka mitä. :)

Olen ollut parissa aika hirveäksi muuttuneessa parisuhteessa ja ht.net oli ensimmäinen paikka, jonne uskalsin ongelmista kertoa, anonyymi palsta kun on. Ja kyllä sieltä oikeasti on aina se totuus selvinnyt. Vaikka joukkoon mahtuu asiattomia kommentteja, olen saanut myös kannustusta ja ulkopuolista näkökulmaa - vaikka ne olisivat sitten suorasanaisia "Juokse ja lujaa! Tuo ei tuosta paremmaksi muutu" -henkisiä tokaisuja, joita on vaikea itse ensin uskoa.

Toivottavasti olen vastaavasti voinut sitten auttaa muita pulassa olevia. Ihmissuhdeongelmiin vastaan harvoin, mutta pyrin vastaamaan ajan kanssa ja huolellisesti, koska sillä voi olla parhaimmillaan toisen koko elämän pelastava vaikutus.

Lähettäjä: Päivi 
Päivämäärä:   18.9.26 16:14:03

On,kuinka paljon on ilkeitä,kateellisa ja tyhmiä ihmisiä nykyään.Kuinka helppoa on oksentaa näppikseltä lokaa toisten niskaan ja usein ilman yhtäkään tosiasiaa...

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   18.9.26 19:48:50

Reippaan 20 vuoden aikana olen oppinut paljonkin. Ennen kun täällä kysyi, melkein mitä tahansa, joku tiesi vastauksen ja vielä nopeasti. Paljon hyvää pohdintaa hevosista ja koirista, ihmissuhdejuttuja ja toisinaan hyviä ruokavinkkejä. Sitten vain ihan hauskaa viihdykettä ja loistavia sutkautuksia. On sääli, jos se kaikki menetetään ajan saatossa. Tämä on viimeisiä saarekkeita, josta hevosihminen on saanut vertaistukea.

Lähettäjä: lukki 
Päivämäärä:   18.9.26 20:01:34

Ennen oli loistavia provoja. Parasta oli kun selvään provoon tartuttiin ja ihmiset "uskoivat" sen ja kommentteja riitti :D

(Eräs kirjoittaja oli yläkerran koneella ja varkaat olivat murtautuneet alakertaan eikä kirjoittaja uskaltanut mennä alas koska varkaat tappaisivat hänet. Provoa riitti kolme päivää ja seitsemän jatkotoppaa kunnes kirjoittaja tunnusti kaiken olevan keksittyä. Jotkut tottakai olivat olleet oikeassa koko ajan mutta olipahan viihdyttävää joksikin aikaa!)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   18.9.26 20:04:23

Sanan enään kirjoittamisesta ja kokoajan sanan väärinkäyttämisestä joutuu helvettiin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.9.26 20:28:33

Eläinsuojelijan provot olivat parhaita. Porukka uskoi anopin kampaamot ja kaikki hauskat jutut..

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   18.9.26 20:40:40

"Paljonkin. Löysin tieni tänne teininä ja olen saanut paljon apuja ja neuvoja ihan perusjuttuihin, kun aina en uskaltanut tai halunnut vanhempiani kysymyksillä vaivata. Olen aika vahvasti hötölän kasvattama :D"

- Sama :D Nuorten Nurkassa tuli paljon pyörittyä silloin 2000-luvun alussa ja puolivälissä. Silloin vakkarikirjoittelijoista tuli "tuttuja", osan kanssa nähtiin livenäkin. Yli 20-vuotta Hötölä siis ollut elämässä mukana, apua! Eihän tämä enää aikoihin ole sama ollut, silloin tällöin tulee nykyään käytyä.

Nuorten Nurkassa oppi mielestäni myös keskustelemaan ja perustelemaan argumentit. Siellä oli oikeasti tosi paljon keskustelua, ihmiset näki hirveästi vaivaa teksteihin ja oikeinkirjoitukseen. Tekisi nykyään monelle natsi-suvakki-mitä tahansa yksioikoista huutelua harrastavalle hyvää oikeasti oppia keskustelemaan ja perustelemaan kantansa.

Uutta musiikkiakin sieltä löytyi, vaihdeltiin mesessä (ei nykyinen Messenger vaan iki-ihana MSN Messenger) biisejä.

Ja oikeasti, kysy täällä jotain, kadonnut biisi, sarja tmv. niin kaikkeen ilmestyy Hötölässä vastaus :D

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   18.9.26 20:42:09

Vieläköhän muuten noita legendaarisia provoja löytyy jostain? Oli Mothman, Sinappituttu ja mitä kaikkea. Joskus oli joku sivusto, mihin niitä oli kerätty talteen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.9.26 22:23:06

Että ananas ei kasva puussa.

Moccamasterilla voi keittää kananmunia.

Lähettäjä: aami 
Päivämäärä:   18.9.26 22:39:04

"On; kuinka paljon on ilkeitä, kateellisia ja tyhmiä ihmisiä nykyään. Kuinka helppoa on oksentaa näppikseltä lokaa toisten niskaan ja usein ilman yhtäkään tosiasiaa..."

Päivämäärä:   18.9.26 23:15:27

Esim. ravintolavinkkejä ja ruokavinkkejä. Kannattaa valikoida keskusteluja, sillä hyviäkin löytyy. Riitaisat voi unohtaa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.9.26 23:41:40

Varmaan ianakin pari sanojen pikeaa kirjoitusasua ja sen, miten saa rasvatahrta kätevimmin poistettua vaatteista. Ja relaatiot-sanapeli löytyi tätä kautta.

Zxc, sivusto on nimeltään hevostellen tms.

Lähettäjä: Tätiköriläs 
Päivämäärä:   19.9.26 09:24:39

https://hevostellenn.blogspot.com/

Lähettäjä: Tiistai 
Päivämäärä:   19.9.26 09:42:46

Vaikka mitä! Ratsastukseen liittyen, joitain hyödyllisiä juoruja myös. Esim joku talli on lopettamassa vaikka eivät ole kertoneet julkisesti, olisipa ollut turhaa siirtyä sinne vaan kuukaudeksi. Joistain valmentajista saanut olennaista tietoa, millä alueella pyörii ja millä hinnoilla. Hevosten terveysvinkkejä myös. Plus kreisi määrä naurua!

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   19.9.26 10:14:56

Että Pohjanmaalla on paikkakunta nimeltä Varvas ja sieltä saa jättipehmiksiä. Kesäisin.

Lähettäjä: listis 
Päivämäärä:   19.9.26 10:49:34

Löysin aikoinaan suosituksen listafriikkiin :)

Päivämäärä:   19.9.26 12:08:19

Ei kannata uskoa kaikkea mitä täällä ”faktana” jaetaan, todella paljon tulee väärää tietoa.

Ihmiset ovat ilkeitä, kun pääsevät nettiin kirjoittelemaan nimettömänä.

Nuoret ovat vuodesta toiseen pilalla.

Lähettäjä: oi aikoja 
Päivämäärä:   20.9.26 00:19:02

Kaikkiin miesongelmiin oli yksi ratkaisu: lapikasta!
Provot porvoosta päivää!

Päivämäärä:   20.9.26 00:28:36

Jep. Hevosihmiset on kusipäitä. Mikä lie kun vetää niitä luennevikaisimpia samaan kasaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.