Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitkästynyt kaveriin

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   14.9.26 18:40:52

Olemme tunteneet noin neljä vuotta. Ryhmässä hän ei puhunut kenellekään muulle kuin minulle vaikka on ihan normaali järkevä ihminen. Ärsyttää hänen fobiansa jonka vuoksi emme voi mennä uimaan, lenkille, katsomaan eläimiäni ym.
Yhteiset puheenaiheet ovat vähissä. Hän ei kerro mitään syvällisempää,pohdi koskaan mitään. Hänellä ei tapahdu arjessa mitään, ei surullista eikä iloista. Tunnen että väsyn älyttömästi tavatessani hänet ja usein teen lähtöä mekkoa pian koska painostava hiljaisuus uuvuttaa minut.
Kaveri kyselee perääni ja olen keksinyt tekosyitä. Nyt olen miettinyt monta viikkoa etten jaksa enää niitä painostava kahvitapaamisia. Tällainen avautuminen.

Re: Pitkästynyt kaveriin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.26 18:46:20

Miksi olette kavereita?

Ei kaikkien kaveriksi tarvitse alkaa jos ovat riippakiviä.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   14.9.26 19:50:23

Lyöttäytyi heti ryhmässä seuraani opiskeluaikana. Olemme edelleen samalla alalla ja se taitaa olla ainoa yhdistävä tekijä mutta aiheesta ei jaksa useampaa tuntia jutella kun ei kummankaan haaveammatti.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   14.9.26 20:01:06

Normaali järkevä ihminen jolla on kasa fobioita joiden vuoksi ei voi tehdä käytännössä mitään. Ehkä aloittajan kannattaa vielä hieman miettiä millainen on normaali, järkevä ihminen.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   14.9.26 20:07:38

Missä päin Suomea? Voisin ehkä tarjota kaveripalvelua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.