|
Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 14.9.26 16:27:49
Olen siis itse nainen. Seurustellut olen kyllä aina miesten kanssa, ja nytkin naimisissa miehen kanssa. Mutta silti minulla on aina silloin tällöin ollut satunnaisia naisihastuksia.
Nämä naisihastukset eivät välttämättä ole edes mitenkään miesmäisempiä, vaan ehkä täysin eri tavalla feminiinisiä kuin itse olen. Itse olen vähän sellainen tyypillinen suomalainen harmaavarpunen. Nämä naiset, joihin tyypillisimmillään ihastun, ovat yleensä sellaisia "baddie" -tyyppisiä naisia. Eli ehkä hieman sellainen spicympi olemus, kuin itselläni. Itsevarma ja voimakas energia, mutta silti naisellinen.
Tämän tyyppisissä naisissa on vain mielestäni aina ollut jotain hyvin vetovoimaista. En haluaisi mihinkään romanttiseen suhteeseen heidän kanssaan, eikä välttämättä tee mieli mitään flirttailua intiimimpääkään harrastaa. Mutta ei se veto ole välttämättä mitään ihan täysin platonistakaan. Kyllä siinä mielestäni on jotain vähän eroottisesti latautunutta, mutta ei tarpeeksi, jotta tekisi isosti mieli tehdä sille mitään konkreettista.
En tiedä, miten tyypillistä tämä on heteroille. Että voinko sanoa olevani täysin hetero, jos naiset/se tietty naistyyppi saa minut ajoittain kuumaksi. Kuitenkin sellaiset konkreettisemmat halut kohdistuvat vain miehiin.
|