Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En tiedä, olenko ihan täysin hetero

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.9.26 16:27:49

Olen siis itse nainen. Seurustellut olen kyllä aina miesten kanssa, ja nytkin naimisissa miehen kanssa. Mutta silti minulla on aina silloin tällöin ollut satunnaisia naisihastuksia.

Nämä naisihastukset eivät välttämättä ole edes mitenkään miesmäisempiä, vaan ehkä täysin eri tavalla feminiinisiä kuin itse olen. Itse olen vähän sellainen tyypillinen suomalainen harmaavarpunen. Nämä naiset, joihin tyypillisimmillään ihastun, ovat yleensä sellaisia "baddie" -tyyppisiä naisia. Eli ehkä hieman sellainen spicympi olemus, kuin itselläni. Itsevarma ja voimakas energia, mutta silti naisellinen.

Tämän tyyppisissä naisissa on vain mielestäni aina ollut jotain hyvin vetovoimaista. En haluaisi mihinkään romanttiseen suhteeseen heidän kanssaan, eikä välttämättä tee mieli mitään flirttailua intiimimpääkään harrastaa. Mutta ei se veto ole välttämättä mitään ihan täysin platonistakaan. Kyllä siinä mielestäni on jotain vähän eroottisesti latautunutta, mutta ei tarpeeksi, jotta tekisi isosti mieli tehdä sille mitään konkreettista.

En tiedä, miten tyypillistä tämä on heteroille. Että voinko sanoa olevani täysin hetero, jos naiset/se tietty naistyyppi saa minut ajoittain kuumaksi. Kuitenkin sellaiset konkreettisemmat halut kohdistuvat vain miehiin.

Re: En tiedä, olenko ihan täysin hetero

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   14.9.26 16:32:54

Mulla on ihan sama! Olen ulkoisesti aika harmaavarpunen ja luonteeltanikin aika pidättyväinen ja harkitseva. Olen huomannut, että ihailen naisia, jotka ovat ulkoisesti ja/tai luonteeltaan sellaisia, jollainen haluaisin itsekin olla. Vastakohtaisuus ja jonkinlainen saavuttamattomuus kiehtoo?

Lähettäjä: Ginger 
Päivämäärä:   14.9.26 18:48:55

Tarviiko sitä nyt niin tiukkoihin raameihin itseään asettaakaan? Nauttisin hetkestä ja henkilöistä, ihan ilman tarvetta määritellä mitään. Ihastusta, erotiikkaa ja viehättäviä ihmisiä ei oo koskaan kenelläkään elämässä liikaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.26 18:51:07

Ehkä voisit sanoa olevasi hetero sen sijaan että sanoisit olevasi nimenomaan täysin hetero, jos asiasta kysytään? Voit lopulta määritellä itsesi niin kuin haluat, mutta tuon yhden sanan poisto ehkä helpottaisi asiaa jo aika paljon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.26 19:24:48

Harva meistä on missään asiassa täysin ehdottomasti jotakin. Kun pysähdyt tarkemmin miettimään, niin monikin asia, piirre, ominaisuus yms. näyttäytyy enemmänkin jatkumona kuin mustavalkoisina luokkina. Miksipä se ei pätisi tähänkin?

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   14.9.26 20:01:40

- : alottaja on siis nainen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.9.26 21:27:02

Yllätys että ylisviivalla heti toisen miehen munan imeminen mielessä

Päivämäärä:   14.9.26 21:29:03

Mitä se haittaisi vaikka olisitki bi?

Päivämäärä:   14.9.26 21:49:48

Mitä väliä? Elä elämääsi äläkä laita itseäsi mihinkään lokeroon.

Itse uskon että suurin osa maapallon ihmisistä on biseksuaaleja, ja vain pieni osa on viehättynyt vain ja ainoastaan vastakkaisesta tai samasta sukupuolesta. Biseksuaalisuushan ei tarkoita sitä, että täytyisi pitää miehistä ja naisista saman verran. Voit olla nainen joka kokee enimmäkseen vetovoimaa miehiin mutta pitää myös naisista, tai toisinpäin. Ei sen tarvitse olla mikään 50/50-juttu.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   15.9.26 10:44:04

Olen samaa mieltä kuin edellinen.. varmaan kaikissa ihmisissä on biseksuaalisuutta. Seksuaalisuus on monimutkainen ja moniulotteinen asia ja siinä on erinäisiä viisteitä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.9.26 10:51:19

"Itse uskon että suurin osa maapallon ihmisistä on biseksuaaleja, ja vain pieni osa on viehättynyt vain ja ainoastaan vastakkaisesta tai samasta sukupuolesta. Biseksuaalisuushan ei tarkoita sitä, että täytyisi pitää miehistä ja naisista saman verran. Voit olla nainen joka kokee enimmäkseen vetovoimaa miehiin mutta pitää myös naisista, tai toisinpäin. Ei sen tarvitse olla mikään 50/50-juttu."

Saat uskoa vaikka joulupukkiin jos haluat mutta tämän asian suhteen olet väärässä.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   15.9.26 12:20:54

Minäkin olen aina ollut miehen kanssa parisuhteessa, mutta en koe ihan heteroksi itseäni. Jotkut naiset on vaan niin kauniita ja haluttavia. En oikein osaa edes sanoa tarkkaan mikä naisessa on se juttu, mikä resonoi. Mitään naiskokemuksia ei kuitenkaan ole, ja saa nähdä tuleeko edes.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.9.26 15:17:00

Seksuaalisuus muuttuu myös ihmisen iän ja elämänkokemuksen myötä.
Minusta sinun ei kannata lokeroida itseäsi liian tiukasti MUTTA: ei ole reilua kokeilla seksuaalisuuttaan flirttailemalla jne. Naisista pitävillä naisilla on aika pienet markkinat. Jos joku nainen flirttailee ja osoittaa kiinnostusta, eikä sitten rohkenekaan mihinkään, tämä on pidemmällä aikavälillä a)epäreilua b) musertavaa kenelle vain.
Ajattelepa asiaa omalle kohdallesi. Olisit kiinnostunut miehistä, mutta heitä olisi maailmassa vain muutaman prosentin vähemmistö. He osoittaisivat kiinnostusta ja flirttailisivat, jättäisivät sitten kuin nallin kalliolle jonkun tutun, turvallisen takia.

Muutenkin et voi mitenkään tietää mikä "sytyttää tarpeeksi" jos et ole koskaan kokeillut. Nythän asiat perustuvat omaan, rajoittuneeseen mielikuvitukseesi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.9.26 20:32:43

X:
Ei en flirttaile, koska se olisi ennen kaikkea mun miestä kohtaan väärin, jos selän takana flirttailisin muille. Sukupuolesta viis. Enkä siksi varmasti tee mitään enempääkään tai "lähde kokeilemaan". Miehestä täytyisi silloin erota, enkä näe sitä sen arvoisena. Puhe oli lähinnä omista ajatuksista ja fantasioista, ei mistään konkreettisista teoista. Olen täysin ok sen kanssa, vaikka näihin ei välttämättä koskaan tulisi konkretiaa.

Lähettäjä: Silja 
Päivämäärä:   15.9.26 21:10:51

Nuorempana seurustelin vain miesten kanssa eikä kokemuksia naisten kanssa olemisesta ollut. En jotenkin edes ajatellut olevani mitään muuta kuin hetero. Aika tarkkaa nelikymppisenä aloin kirjoitella netissä ikäiseni naisen kanssa täysin avoimesti, rehellisesti ja hyvinkin intiimeistä asioista. Minun oli jotenkin helppoa vaihtaa viestejä tuntemattoman kanssa ja olla täysin rehellinen oma itseni. Kirjoittelimme pitkiä viestejä monta kertaa päivässä. Oikeastaan aina kun oli aikaa. Päädyimme sopimaan tapaamisen kun olimme kirjoitelleet noin 4 kuukautta. Tunsin tuohon naiseen seksuaalista vetoa heti kun näimme, mutta ei ollut pokkaa tehdä rohkeampaa aloitetta ja mietin, että mitä jos hän ei tunnekkaan samoin. Kasvokkain oli hankalaa kysyä ja odotin sopivaa hetkeä. Onneksi tällä naisella oli rohkeutta ja tilannetajua, hän suuteli minua ensimmäisenä yhteisenä iltana. Se olikin sitten menoa, treffit venyivät kolmen päivän mittaisiksi ennen kuin kummankin oli pakko lähteä kotiin töiden takia. Asemalla hyvästellessä tuli itku, kun viikonloppumme oli ollut niin ihana. Nyt olemme olleet yhdessä 3,5 vuotta.

Minökin kuvittelin suurimmanosan elämästäni olevani täysin hetero :)

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.9.26 21:27:21

... , onko sillä ap oikeastaan väliä, mikä olet? Ei sitä tarvitse itseään erityisesti lokeroida. Seksuaalisuus kasvaa yhdessä ihmisen itsensä kanssa ja muuttuu läpi elämän. Se on täysin ok.

Lähettäjä: Kakka 
Päivämäärä:   17.9.26 18:38:34

Aika paljon taitaa aloittajaa kuitenkin kiinnostella kun kirjoitit tänne?

Lähettäjä: Malle 
Päivämäärä:   21.9.26 09:35:18

Lähettäjä: Kakka
Päivämäärä: 17.9.26 18:38:34

Aika paljon taitaa aloittajaa kuitenkin kiinnostella kun kirjoitit tänne?

--
Jäin samaa miettimään. Aloitus ja sit poistuu paikalta. Tuli mieleen että oliko vaan keksitty avaus tästä aiheesta?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.9.26 09:44:28

No sehän on melkein jo julkkisten johdattama muoti-ilmiö, että keski-iässä heittäydytään naisen kanssa yksiin... kai se sitten tuollaisten haaveiden tai fantasioiden kautta on asia mitä moni lähtee kokeilemaan ja ehkä se lerppukaveri on helpompi löytää kuin vapaa, asiallinen mies tuossa vaiheessa ?

Lähettäjä: GhL 
Päivämäärä:   21.9.26 23:25:06

En nyt ihan muoti-ilmiöksi alkaisi nimittää. Kokisin, että enemmän kyse on oman itsensä löytämisestä ja uskalluksesta elää haluamallaan tavalla.
Itsellä myös takana pitkä parisuhde, avioliitto, lapsiperhe-elämää ja hyvi normeihin osuvaa elämää miehen rinnalla. Varmasti siinä oli välittämistä, ja hän oli ja on edelleen todella hyvä isä lapsellemme. Mutta koko suhteen ajan koin itseni henkisellä tasolla petturiksi, ja surua siitä etten osannut olla onnellinen. Jos puhtaaksi seksuaalisuuden kannalta miettii, en ikinä pysynyt täysin rentoutumaan ja heittäytymään, ja usein itkin pahaa oloa jälkikäteen.
Lopulta kymmenen vuoden suhde päättyi ja parin vuoden sinkkuilun jälkeen olen oppinut tunnistamaan itsestäni uuden puolen ja ymmärtänyt miksi parisuhde miehen kanssa ei tulisi toimimaan. Ja kyllä, ikää se +40 ja näin pitkään meni. Koen kaikesta huolimatta olevani onnekas että nyt tunnen itseni paremmin. Ja annan itselleni luvan tuntea viehtymystä naiseen. Ei ole ollut helppo tie.

Päivämäärä:   21.9.26 23:33:45

Lesboillaanko Sinkkuelämäässä – vai millä teidät on aivopesty?

Lähettäjä: GhL 
Päivämäärä:   21.9.26 23:45:20

Tai voisiko vain olla, että aika monilla kasvatus ja ympäristö ovat antaneet ainoaksi soveliaaksi malliksi perus ydinperheen mies+nainen+lapset? Ja että vaatii aika paljon löytää uskallusta elää omanlaistaan elämää, ja kypsyä niin paljon että ei hittojakaan välitä muiden mielipiteistä? Yhtä hyvin voisi ajatella, että minut on lapsena ja nuorena aivopesty hyväksymään suhteet vain miesten kanssa.

Päivämäärä:   21.9.26 23:46:10

Mitä sinä sillä tiedolla teet?

Lähettäjä: Palmu 
Päivämäärä:   22.9.26 09:52:55

Mitä välii?

Lähettäjä: DD 
Päivämäärä:   22.9.26 11:13:02

Palmu,no siis alottaja avasi tästä topan niin herättäähän se keskustelua ja mielipiteitä? Että sitä välii.

Päivämäärä:   22.9.26 11:34:06

Kuulepas aloittaja kun en tiedä minäkään ja kuitenkin olen ollut hopeahäiden verran miehen kanssa avioliitossa :)

Päivämäärä:   22.9.26 11:38:06

Kyllä minä ainakin miettisin köyttä jos itselleni tulisi homoseksuaalisia ajatuksia.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   22.9.26 12:05:25

Aina seurustellut pelkästään miesten kanssa, mutta tunnen vetoa kyllä naisiin myös. Naiset ovat niin kauniita ettei voi kuin ihailla. Varsinkin vähän rehevämmät pehmoiset naiset.
Olen onnellisesti aviossa todella upean miehen kanssa ja lasken itseni kyllä heteroksi, mutta onko se lopulta niin tarkkaa? Kyllähän ihminen rakastuu ensisijaisesti ihmiseen eikä sukupuoleen. Jo aikojen alussa (ainakin) miehet ovat harrastaneet seksiä toisten miesten kanssa. Seksuaalisuus on niin moninaista että loppujen lopuksi varmaan aika harva on ihan 100% homo tai hetero. Ihmisten höpötyksiä tuollainen lokerointi.

Päivämäärä:   22.9.26 12:06:31

>onko se lopulta niin tarkkaa

On.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.