Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekisitte korulle?

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   14.9.26 13:40:53

Mulla on vuonna -98 rippilahjaksi saatu kalevalan pronssinen Halikon risti. Olin kateellinen kun muut sai normaaleja rippiristejä ja mä sain tollasen "möhkäleen". :D en ole tuota paljoakaan käyttänyt kun ärsyttävästi alkaa tuossa rinnan päällä pomppimaan kävellessä. Eikä nyt oikein hirvaästi ole ollut mitään juhliakaan joissa olisi voinut pitää. Tässä miettinyt, että onko tuolla mitään myyntiarvoa. En nyt missään rahapulassa ole, että ei välttämätöntä ole myydä. Mitään tunnesidettäkään ei koruun ole. Pitäisitkö (voiko näiden arvo nousta? Mitään alkuperäistä korurasiaa ei ole tallessa) vai myisittekö? Olisi käyttökoruna ehkä asiallisempi vähän lyhyemmällä ketjulla, mutta taitaa sellaisenkin teettäminen maksaa jotakin...

Re: Mitä tekisitte korulle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.9.26 14:06:54

Myyntiin vaan, turha noita on hillota.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.26 14:25:34

Mä pitäisin. Ei siitä montaa kymppiä saa. Ja eikö ne sano, että jos ei elämä muuta opeta, niin kävelemään hitaasti. Eli joskus iäkkäämpänä saattaa olla ihan kiva koru sitten. Tai sitten ei, mutta tuollaiset nyt on harmittomia muistoesineitä säilyttää, eikä vie ällyttömästi tilaa ja energiaa laatikon perälläkään.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.9.26 17:10:39

Muutan khmöin saisiy6. Katso netistä Kalevala korujen hintoja

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   14.9.26 23:13:53

Kalevalan pronssikoruilla ei juurikaan ole kysyntää. Facesta löytyy myyntiryhmiä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.9.26 00:54:34

Kalevala koru välittää käytettyjä. Pronssikorut on ihania.. Itsellä niitä paljon. Kalevalakoru myös huoltaa niitä.Hyvä juttu sillä pronssisia vaikea itse saada kirkkaaksi .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.