Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Helsingin parhaat kirpparit, teinille vaatteita

Lähettäjä: Liinu 
Päivämäärä:   12.9.26 21:54:09

14 v lapseni on innostunut kirppareista ja etenkin Bella kirppistä on kuulemma hehkutettu jossain somessa paljon joten sinne ajattelimme suunnata. Samalla voisi kierrellä muitakin kirppareita. Sijainneilla ei niin väliä, kun voimme mennä toisena päivänä jos ei samana päivänä kaikkiin ehdi.

Itse olin ennen innokas kirppareilla kävijä, mutta pitään tuntui ettei niistä oikein löytynyt mitään niin on jäänyt ja olen ihan pihalla missä kannattaa nykyisin käydä ja mitä ylipäätään on olemassa. Joten kiitos jos täältä saisi vinkkejä!

Re: Helsingin parhaat kirpparit, teinille vaatteita

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   12.9.26 23:59:30

Kierrätyskeskus Nihtisillassa, eli Espoossa? Vai onko ehdotonta että Hki?

Lähettäjä: Liinu 
Päivämäärä:   13.9.26 00:20:31

Ei tarvitse olla just Helsingissä kunhan ei nyt missään överi kaukana ole.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.9.26 00:47:30

Uff, niitä on vähän ympäriinsä. Kiinnostavampia vaatteita Vintage Uffeista. Ja en nyt muista nimeä, mutta Kaarlenkadun ja Castreninkadun kulmassa on kiva vintagemyymälä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.9.26 01:06:04

En kyllä erikseen lähtisi erikseen Nihtisiltaan, Stadissa on mm UFFIt, Relovet (nämä tosin hintavia), Fida Roballa... Kauppakeskuksissakin on kirppiksiä, muistaakseni REDissä ainakin? Ja Kierrätyskeskuksrn myymälöitä on myös Helsingissä, jos ne kiinnostaa.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   13.9.26 01:22:41

Edellä mainittujen lisäksi Moody Monday Kampissa ja Triplassa. En lähtisi Espooseen, kuten Ällö jo mainitsi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.26 01:40:36

Punavuoressa Relove ja Flea, Hämeentiellä 2nd Love ja Almost New. Moody Monday mainittiinkin jo.

Relove ja Flea kalliihkoja, mutta mikään ei estä käymästä vilkaisemassa.

Lähettäjä: Pisu 
Päivämäärä:   13.9.26 01:50:29

Mä menisin Suomenojan suunnilleen Bellaan, SPR Konttiin ja Kierrätyskeskuksen

Ja sit Nihtisillan suunnilla Akseliin, Lafkaniin ja Kierrätyskeskuksen ja sit viel Sellon Uffiin.

Hyvät Uffit myös Kaaressa, Ompussa ja Redissä. Kahdessa viimeisessä vissiin muitakin 2nd-handeja?

Tapiolassa ainakin Fida ja Kidia, onkohan myös Toinen Kierros?

Kivaa kirppistelyä!

Lähettäjä: ykskaks 
Päivämäärä:   13.9.26 02:23:24

Mä lähtisin myös käymään kierrätyskeskukset ja UFFit. Hki keskustan kirpparit (ja osa uffeistakin) trendaa profiloitumalla kaikennäköiseen vintageen ja hinnatkin sit sen mukaisia. Seassa olevista pikamuotirytkyistäkin pyydetään enemmän kuin alkuperäisessä kaupassa.
Perus itsepalvelukirppareilla vähän fiksumpi meno kun suuntaa Espoo/Vantaa puolelle, löytyy akselia ja bellaa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.