Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paino jumittaa

Lähettäjä: Maa 
Päivämäärä:   12.9.26 16:46:16

Kymmenen kiloa painoa lähti melko helposti, mutta toinen kymmenen kiloa pitäisi vielä saada. Mitat nyt 175cm ja 79kg. Pariin kuukauteen paino ei ole tippunut yhtään, vaikka samalla kaavalla edetään. Liikuntaa ja kuntosalitreenausta olen lisännyt. Ratsastukseen olen asettanut itselleni 75 rajan ja olin jo toiveikas, että nyt syksyllä olisin päässyt. Pikadieeteille en halua ryhtyä, mutta ärsyttää, kun ei mitään tapahdu. Vinkkejä?

Re: Paino jumittaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.26 17:24:59

Vähennä hiilareita ja suolaa niin pari kiloa humahtaa nesteitä pois, sit voit jäädä seuraamaan lähteekö paino laskuun vai pitääkö nipistää energiasta entisestään

Lähettäjä: Si 
Päivämäärä:   14.9.26 19:18:35

Syöt nyt sen mitä kulutatkin. Liikunta lisää ruokahalua, jossain vaiheessa paino ei vain putoa jos haluaa syödä reippaat ateriat monta kertaa päivässä.

Olen saman mittainen kuin sinä mutta sentin lyhyempi ja lasken joka suupalan kalorit. Jos lipsun siitä, mulle tulee vahingossa joka päivään 100 - 300 kaloria liikaa ja paino ei nouse mutta ei laskekaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.26 22:04:47

Pidä muutama päivä taukoa painonpudotuksesta.

Eli ota rennosti, syö mitä huvittaa, älä mieti kaloreita, herkuttele. Lepäile, tee jotain kevyttä liikuntaa, kuten pitkiä kävelyitä tai pyöräilyä matalalla sykkeellä.

Sitten taas paluu rutiineihin, jotka ovat aiemmin toimineet.

Painonpudotus on pitkä prosessi, johon sinun tulee vain luottaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.