Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras ripsari ?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   12.9.26 11:22:05

Niin, ilmiantakaas paras ripsiväri ! Ja saa ihan perustellakin, toinen kun tykkää klimppiintyneistä tikuista ja toinen pitkistä ja kuka mistäkin ;-)

Re: Paras ripsari ?

Lähettäjä: Jappe 
Päivämäärä:   12.9.26 11:27:00

Paras edullinen on Maybelline Lash Sensational Body Very Black.
Se mattapintainen tuubi
Itelläni ei pysy vedenkestävät, mulla se ihan perus versio ja on todella hyvä.
Paras kallis on MAC Extended Play Gigablack Lash.Tää on TODELLA hyvä. Ja nyt Kicksissä tarjouksessa, joten hankkisin tämän.

Oon kokeillut ainakin 50 eri maskaraa elämäni aikana. Aina ne jossain vaiheessa poistuu ja pakko etsiä uusi.

Lähettäjä: Ralli 
Päivämäärä:   12.9.26 11:30:26

Catricen lämpimällä vedellä lähtevä ripsiväri on ihan paras, ja melkein ilmainen. Hinta yleensä vaivaiset 5 euroa. Pysyy hyvin ja lähtee pois hyvin. Olen käyttänyt jo vuosia.

https://lyko.com/fi/catrice/catrice-lashes-to-kill-24h-no-panda-eyes-smudgeproof-mascara

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.9.26 11:48:18

Itse tykkään maybellinen sky high mascarasta, oikeasti pidentää ripsiä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   12.9.26 14:45:59

Kiitos vinkeistä !

Sky high on ollut ihan hyvä, sanon vain "ihan", koska levittäessä on tosi kiva muttei pidä kovin pitkään tai koko päivää kun jo vähän luttastuu. Sama efekti on tuotteen kestossa: ei montaa viikkoa niin tuntuu jotenkin jo kuivuneelta eikä toimi enää yhtä hyvin. Uudesta tuoreesta purkista jos saisi joka aamu niin olisikin hyvä :-D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.26 14:54:15

BBIA ripsari on ihan huikea. Kestää vesisateet yms. täydellisesti. Mulla ripset aina suoristuu, mutta ei tällä!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.26 15:18:47

Mun on pakko laittaa vedenkestävää ripsiväriä sillä normaaleilla ja myös 38 astetta ripsiväreillä ripset suoristuu tikuiksi (myös kalliilla shiseido yms)

Isadoralla oli hyvä vedenkestävä mutta paakkuuntuu nykyään. Käytän maxfactor masterpiece, en ole löytänyt parempaa vaikka yli 50 eri merkkiä olen kokeillut. Kalliit lancomet yms paakkuuntuu kans helposti

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.