Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi jotkut tuomitsevat h*orat mutta itse

Lähettäjä: lumppu 
Päivämäärä:   10.9.26 23:52:17

Pettävät sen minkä kerkiävät. Miksi? Onko tähän miehistä näkökulmaa??

Re: Miksi jotkut tuomitsevat h*orat mutta itse

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.9.26 00:05:33

Millä tavalla pettäminen ja prostituutio ovat sama asia?

Lähettäjä: dumaus 
Päivämäärä:   11.9.26 02:03:22

Hyvä huomio. Monet naisetkin tuomitsevat h*orat vaikka lähemmässä tarkastelussa eivät ole itsekään yhtään sen parempia. Se heittäköön ensimmäisen kiven jne.

Lähettäjä: olli 
Päivämäärä:   11.9.26 08:59:12

Ikuisuuskysymys. Johtuen siitä, että ihminen haluaa polkea muita nostaessaan itseään jalustalle. Muiden syyllistäminen siitä, mitä itse tekee = gaslightning.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   11.9.26 09:25:33

Tarkoitatko ammattilaisia vai ihan halukkaita neitsytmorsiammen roolista poikkevia?

Ammatinharjoittajia on tietysti ollut aina hyvä nuijia maanrakoon, usein he tulevat heikoista lähtökohdista ja sitten vievät miehiltä rahat ja naisilta aviomiehet. Hyi hyi. Olisit ollut nöyrempi ja löytänyt aviomiehen elättäjäksi, kuole nyt nälkään.

Halukkaat naiset taas ikävästi eivät mukaudu heille annettuun rooliin. Eivät ole viattomasti vain yhden miehen kanssa, niinkuin sovinistin mielestä kuuluisi ja hyveellisten vaimojen mielestä taas heiltä viedään perheen elättäjä, koska mieshän ei tietenkään ole vastuussa tekemisistään, se on se paha toinen nainen, jonka syytä kaikki on.

Omaan vieraissa juoksemiseen on sukupuolesta riippumatta hirmuinen lista tosi hyviä ja aukottomia tekosyitä, miksi juuri omalla kohdalla se tietenkin on ihan ok. Miehillä usein riittää kyllä ihan vaan se, että on mies, ja miehelle kaikki on sallittua ja naiset vain heidän miellyttämiseen olemassa. Naisilla tavallisempi selittely on poikkeuksellinen ylimaallinen rakkaus, joka pakottaa toimimaan, mutta ei jännästi kuitenkaan pakota tekemään sitä avoimesti ja rehellisesti puolison suuntaan, vaan puolisolle ollaan jotenkin omalaatuisella tavalla reiluja ja uskollisia juuri kertomatta jättämisellä, että puolison ei tarvitse tietää, eikä kärsiä, eikä päästä tekemään omia johtopäätöksiään kokonaistilanteesta.

Olennaista on se, että itse ei tietenkään tehdä mitään väärää, muut on aina huonoja ja toimii väärin ja väärin toimimisellaan todistaa arvostelijan paremmuutta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.9.26 12:39:17

Aloittajalla on ilmeisesti päässään kategoria "moraaliton seksi" ja hän paheksuu tasapuolisesti kaikkea, minkä asettaa tähän kategoriaan.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   11.9.26 13:20:34

"Hyvä huomio. Monet naisetkin tuomitsevat h*orat vaikka lähemmässä tarkastelussa eivät ole itsekään yhtään sen parempia. Se heittäköön ensimmäisen kiven jne."

Ketä saa heittää kivellä ja kuinka isolla?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.9.26 15:35:38

En oo kyllä maksua koskaa ottanu ja pihtarihuoraksikin haukuttu. Mitä se sit ikinä tarkottaakaan XD

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.9.26 10:48:00

Ap,voisitko hieman avata enemmän? Puolison pettäminen on mielestäsi sama asia kuin seksin myyminen kenelle tahansa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.26 10:32:17

Ap?

Lähettäjä: Mies ei omalla 
Päivämäärä:   15.9.26 17:54:44

Kai pettäminen nyt pahempaa on kuin seksityö? Toki voihan sitä pettää parisuhteessa tekemällä seksityötä salaa...

Lähettäjä: lumppu 
Päivämäärä:   17.9.26 11:37:01

Olisko lisää miesten kommentteja asiaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.26 11:38:54

Mahdoton kommentoida kun aloittaja ei suostu vastaamaan tarkentaviin kysymyksiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.