Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yli vuosikymmenen kestänyt kaveruus

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   9.9.26 13:14:23

Aloin juttelemaan 13 vuotta sitten yhdellä sivustolla, joka liittyy yhteiseen harrastukseen erään miehen kanssa. Siitä asti ollaan oikeastaan pidetty yhteyttä, välillä on ollut vuosienkin väliä ja jostain kumman syystä aina kuitenkin päädytään vaihtamaan kuulumisia ja välillä pitämään yhteyttä tiheämmin. Tuntuu että tunnettaisiin paremminkin vaikkei olla koskaan tavattu, asutaan pohjoismaissa molemmat.

Tiedän hyvin miehen taustat ja on jakanut intiimejäkin asioitaan. Joskus olisin mielenkiinnosta halunnut hänet tavata, mutta hän ei ikinä sitä ehdottanut ja sain hänestä sellaisen kuvan, että mielestään hän ei voi mitenkään kelvata minulle ja on joissain asioissa hyvin epävarma itsestään, vaikka onkin hyvin menestynyt elämänsä muilla osa alueilla. Heti jotenkin tekemässä siitä tapaamisestakin isompaa asiaa, vaikka ihan hyvin voisi matalalla kynnyksellä vaan tavata. Toisaalta olen ehkä jopa viehättynyt tuosta, ettei ole painostanut missään asioissa ja kun vuosien saatossa on oppinut tuntemaan niin, voin sanoa että siinä on hyvä tyyppi. Häneltä olen myös monesti saanut apua erilaisissa asioissa.

Ollaan monet kerrat juteltu videopuhelimitse ja noin muutenkin. Välillä jotain kevyttä flirttiä heitetty ja mietin onko mun puolelta säälittävää jos jatkan sitä? Vaikka hän ei koskaan sopisi edes näkemistä kanssani, se varmaan pitäisi tulla minun puoleltani.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.