|
Lähettäjä: xxc
Päivämäärä: 8.9.26 23:10:58
"Suomen lainsäädäntöhän ei ole lepsu, mutta laittomia hoitoja tekeviä puljuja ei ole resursseja ratsata joka viikko"
- Mutta on resursseja käydä oikeutta jonkun JM Latvalan kanssa vuosiasiitä, onko ollut Suomessa x määrän päiviä vai ei? On resursseja valvoa maatilojen rikkaruohoja ja rotanmyrkkyjä? Mutta ei ole resursseja estää lääkäriä harjoittamasta kirurgin ammattia? Tätä tyyppiähän josta nyt oletettavasti on kyse, on plastiikkakirurgit yrittäneet saada vastuuseen jo vuosia.
jep: Minäkin olen nuori, kaunis ja olen teettänyt rasvaimun x 2. Tai rasvaa imettiin ja siirrettiin rintoihin. En koe, että minulla olisi mitenkään vääristynyt kehonkuva. Toki olen teettänyt toimenpiteet asianmukaisilla klinikoilla. Mutta ei tässä taustalla ainakaan itsellä mitään sen syvällisempää ole ollut kuin vähän parannella itseään.
Jännä kun tällainen oikeasti yksittäistapaus saa aikaan valtaisan jeesustelun. Suomi on täynnä tupakkaa polttavia ja viinaa kittaavia miehiä, autoilu on vaarallista ja ruokaankin voi tukehtua.
|