Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pieleen mennyt rasvaimu

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.9.26 22:40:16

Surullista miten ihmiset uskovat kaikenmaailman klinikoihin ja sitten käy huonosti .
Johanna Oraksen kohtalo surullinen. Nuori ihminen puudutetaan kuoliaaksi.

Re: Pieleen mennyt rasvaimu

Lähettäjä: xxc 
Päivämäärä:   8.9.26 22:46:45

No ei tainnut olla Johanna kyseessä.

Toimenpiteen suorittanut klinikka on pitkään ollut otsikoissa, on ollut tietoinen riski mennä sinne ja myös suomalainen lepsu lainsäädäntö mahdollistaa kaikkien puoskarienkin toimimisen alalla, niin siksi kyseinen putiikki toimii edelleen.

Osa on saanut siellä todella upeita lopputuloksia, siksi sinne väkeä edelleen menee kaikesta huolimatta.

Osanotto omaisille.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.9.26 22:47:30

Taisi kuitenkin olla tytär Olivia Oras, joka kuoli.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   8.9.26 22:50:25

Se mikä tässä järkyttää erityisesti että hoikka, nuori ja kaunis ihminen kokee tarvitsevansa rasvaimun - kyllä on ollut kovin vääristynyt kehonkuva. Seuraava tragedia että valitsee jonkun humpuukimaakarin klinikan jossa ei ole tarvittavaa osaamista. Järkyttävää perheelle ja läheisille.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.9.26 22:54:58

Suomen lainsäädäntöhän ei ole lepsu, mutta laittomia hoitoja tekeviä puljuja ei ole resursseja ratsata joka viikko.

Kukaan ei tee ilmoitusta laittomia hoitoja tekevistä hoitoloista, mutta auta armias jos jonkun lapsi menettää viikkorahansa, kun myöhästyy joka aamu kuolusta, tai joku näkee taaperon istuvan ketiön tasolla, niin sata ihmistä telee lasun.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.9.26 22:56:17

Ups aloituksessa tuli paha virhe-tyttären nimihän oli Olivia. Osanotto tosiaan perheelle.

Päivämäärä:   8.9.26 23:10:58

"Suomen lainsäädäntöhän ei ole lepsu, mutta laittomia hoitoja tekeviä puljuja ei ole resursseja ratsata joka viikko"

- Mutta on resursseja käydä oikeutta jonkun JM Latvalan kanssa vuosiasiitä, onko ollut Suomessa x määrän päiviä vai ei? On resursseja valvoa maatilojen rikkaruohoja ja rotanmyrkkyjä? Mutta ei ole resursseja estää lääkäriä harjoittamasta kirurgin ammattia? Tätä tyyppiähän josta nyt oletettavasti on kyse, on plastiikkakirurgit yrittäneet saada vastuuseen jo vuosia.

jep: Minäkin olen nuori, kaunis ja olen teettänyt rasvaimun x 2. Tai rasvaa imettiin ja siirrettiin rintoihin. En koe, että minulla olisi mitenkään vääristynyt kehonkuva. Toki olen teettänyt toimenpiteet asianmukaisilla klinikoilla. Mutta ei tässä taustalla ainakaan itsellä mitään sen syvällisempää ole ollut kuin vähän parannella itseään.

Jännä kun tällainen oikeasti yksittäistapaus saa aikaan valtaisan jeesustelun. Suomi on täynnä tupakkaa polttavia ja viinaa kittaavia miehiä, autoilu on vaarallista ja ruokaankin voi tukehtua.

Lähettäjä: paimio 
Päivämäärä:   8.9.26 23:15:21

Toimenpiteillä on aina riskinsä, sen pitäisi kaikkien tiedostaa! Tällaiset toimenpiteet on turhamaisuutta.

Päivämäärä:   8.9.26 23:21:09

paimio: Mitä sitten vaikka olisikin turhamaisuutta? Sun elämänvalinnat on varmaan sitten kaikki niin todella hyveellisiä?

Ja tosiaan nyt kun heppafoorumilla ollaan, niin hevostelu ja etenkin ratsastus on noin miljoona kertaa vaarallisempaa kun asianmukaisesti hoidetut kauneusleikkaukset, että aivan turha täällä ainakaan kauhistella. Olen itse meinannut kuolla hevosten kanssa moneen kertaan jo ennen aikuisikää. Yksi tuttu kuoli oman hevosen potkuun laitumella, toinen sai aivovamman oman hevosen potkusta joskus teininä. Että joo, voisi sanoa, että on aika idioottimaista harrastaa huvikseen yhtään mitään 500 kiloisen pakoeläimen kanssa.

Lähettäjä: Cashew 
Päivämäärä:   8.9.26 23:29:42

Xxc: Hei haluaisitko jakaa missä klinikalla kävit ja millaisella bmillä hoikkana sait imun? Kysyn, koska omiin reisiin olisi tarve teettää ja paikka vielä hakusessa. Kävin konsultaatiossa yhdellä klinikalla, mutta sieltä kieltäydyttiin heille liian matalan bmi takia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.