Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Terveydenhoidon takaisinsoitto

Lähettäjä: Zykzy 
Päivämäärä:   8.9.26 18:58:37

Meidän pitää varara aika neuvolaan takaisinsoittosysteemin kautta. Ongelmana on, että soittavat takaisin aina kun en pysty varaamaan aikaa. Eka yritys. Soitin vapaapäivänä heti aamusta, soittivat vasta kolmen päivän päästä kun olin töissä, en voinut varata aikaa kesken työn. Suraava kerta, olin lapsen tavoitekeskustelussa, en pystyny siinä varaamaan aikaa. Kolmas kerta, olin kaupassa, ei ollut lapsen henkkaria mukana, kun sanoivat aikaisemmin etteivät soita klo. 15 jälkeen kello oli yli 16.
Onku teillä muilla yhtä vaikeaa?
Tämä on todella ärsyttävää

Re: Terveydenhoidon takaisinsoitto

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   8.9.26 19:07:44

Tuo takaisinsoittojärjestelmä on maailman typerin juttu. Ei sovi kuin työttömille ja eläkeläisille, kellään muulla ei ole aikaa päivystää puhelinta jatkuvasti. En tiedä mikä konsultti tällaisenki neronleimauksen on keksinyt.

Lähettäjä: Kinkku 
Päivämäärä:   8.9.26 19:11:47

Soiten alueella on käytössä myös Digisoite, jossa pystyy muistaakseni tekemään ainakin jotain ajanvarauksia. Tuo takaisinsoittosysteemi on kyllä ihan hanurista. Ja tuskin sihteerit ja sairaanhoitajat sille mitään voivat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.26 19:13:40

No ei ole edes eläkeläisenä aikaa päivystää puhelinta. Sama on lääkärien soitot, ennen sentään sanoivat jonkun tunnin milloin soittavat, nyt soittavat sinä ja sinä päivänä, ei kysytä sopiiko soittaa silloin, kas kun voi olla toinen puoskari. Ihan perseestä koko homma. Jos vapauttaisivat sote maksuista en käyttäisi mitään julkista.

Lähettäjä: cmmc 
Päivämäärä:   8.9.26 20:21:54

Millaista työtä teet kun et voi pitää puhelinta mukana?

Eikö ole olemassa mitään nettichattia, jossa voisit varata ajan?

Olen Pohteen asiakas ja täällä kyllä digi toimii hyvin ja chatilla saa hoidettua lähes kaiken.

Miten joku ei muista lapsensa hetua? Kyllä silloin on sinussa vika :DD

T: kolmen lapsen äiti

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   8.9.26 20:25:07

Ei luojan kiitos. Vähän isomman kunnan sivussa pieni paikka, oma pieni neuvola. Terkkarin kanssa voidaan hoitaa asiat esim sairaslomatodistukset töihin ja ajanvaraukset neuvolaan vaikka tekstarilla.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   8.9.26 20:26:54

Ps. En osaa lapsieni hetuja kumpaakaan ulkoa ja ajanvaraukset hoituu ihan ilman mitään hetuja.

T. Kahen lapsen äiti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.