Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pisa-tulokset edelleen laskussa

Lähettäjä: sipsi 
Päivämäärä:   8.9.26 13:58:26

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012251292.html

Enää ei olla se maa, josta otetaan mallia peruskoulusta. Eikä pian olla maa, jonka pärjääminen on osaamisen ansiota.

Re: Pisa-tulokset edelleen laskussa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.9.26 14:04:18

#massamaahanmuutto

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   8.9.26 14:27:02

Kaverin lapset on koulussa ja tuntuu olevan melkoista huliviliä päivät :D en siis ihmettel yhtään jos tulokset laskee kuin lehmän häntä. Sillon kun itse oli koulussa niin siellä oli kuria, nykyään ei ole. Sillon kun itse olin koulussa niin oli mahdollista jäädä luokalle, nykyään ei ole. Meillä oli tarkkailu-/erityisluokka (vai oliko peräti koulu) johon erikoiset tapaukset laitettiin, nykyään kaikki epämääräinenkin aines on muita häiriköimässä :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.26 14:47:36

Tuo on juuri sitä Li Anderssonin ajamaa inkluusiota jota opetusalan ammattilaiset vastustivat koska näkivät mihin se tulee johtamaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.9.26 14:47:58

Eihän sitä sinnikkyyttä aikuisillakaan enää ole. Kaikki ahdistaa ja ei pysty tekemään mitään tylsää, tulee burnout. Lapsia ei saa komentaa eikä mitenkään saa tuoda esiin että joku toinen olisikin ehkä parempi jossain aineessa kuin toinen. Kun hoetaan kuinka kaikki ovat tosi hyviä juuri sellaisena kuin ovat, miksipä siinä kiinnostaisi mihinkään kehittyäkään.

Lähettäjä: Uranus 
Päivämäärä:   8.9.26 14:51:14

Kieltä osaamattomia mutiaisia koulut pullollaan niin tässä on tulos.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.