|
Lähettäjä: ElämäänKyllästynyt
Päivämäärä: 8.9.26 10:00:02
Aloin tuossa juuri pohtia, miten kertakaikkisen harmaana massana koen elämäni ja olemiseni. Mikään ei sinällään varsinaisesti tai näennäisesti ole pielessä: kukaan ei pahoinpitele minua, en ole sen enempää veloissa kuin ns.normaali ihminen, minulla ei ole mitään kuolemanvakavaa sairautta, perhe-elämässä ei ole sinällään mitään räikeästi pielessä(ei se nyt mitenkään onneakaan tosin kukoista mutta kuitenkin) ja työt ei ole stressaavia.
Silti, minä juuri huomasin että viimevuosina, siis vuosikaudet, on jo mennyt siten että mikään ei ole innostanut minua. Jos on ollut tiedossa jokin syntymäpäivä taikka mikä hyvänsä tapahtuma minne ollaan menossa.. en ole koskaan odottanut sitä hyvillä mielin. Olen aina ajatellut että..voi helkkari kun sinnekin joutuu menemään. Siis MIKÄÄN, yhtä poikkeusta lukuunottamatta, ei ole ollut sellainen mitä olisin oikeasti odottanut innolla. Kaikkia olen odottanut vastahakoisena. Tasan yksi tapahtuma (konsertti) useampi vuosi sitten,oli sellainen mitä odotin ja jonne lähdin innolla. Siinäpä sitten se. Ja tuosta tosiaan monta vuotta jo.
Onko täällä muita yhtä säälittäviä tapauksia kuin minä, tai sellaisia, jotka ovat olleet tilanteessani ja saaneet olon paremmaksi jollain konstilla?Masennuslääkkeitä ei kannata tyrkyttää, niitä mä olen syönyt jo kauan ja paljonpa näyttää olevan hyötyä.
|