|
Lähettäjä: Dreamydream
Päivämäärä: 8.9.26 08:54:49
Nyt siis ei ole tarkoitus varsinaisesti lähteä tulkitsemaan unia, en tarkoita tästä sellaista "perinteistä" unien tulkitsemistopikkia taikka enneunien vertailua, vaan ihan haluaisin jutella erilaisista kokemuksista uniin liittyen.
Esimerkiksi toistuvista uniteemoista, erikoisista heräämiskokemuksista, unissakävelystä taikka -puhumisesta, mieleenpainuneista kummallisista unista / painajaisista / erityisen hyvistä unista. Unia julkkiksista. Mitä nyt sitten ikinä.
... Kertokaa unistanne!
Minä aloitan: Tämä on heräämiskokemus. Nukuin eilen päikkäreitä olohuoneessa, ja kun heräsin siitä muiden kolisteluun, niin muutaman sekunnin ajan tuli sellainen järjetön pettymyksen ja tyhjyyden tunne. Että mut olisi kirjaimellisesti pudotettu jostakin pilvilinnoista maan pinnalle mutta en millään muista, mitä unta näin. Jotakin niin kertakaikkisen hyvää, että sieltä oikeaan elämään palaaminen tuntui hirveän kylmälle. Olen tätä ihmetellyt moneen kertaan kyllä, koska ei minun elämäni mitenkään kamalaa ole :D
Tokihan nyt usein ottaa päähän herätä jos väsyttää mutta tämä oli aivan eri kokemus, psyykkinen.
|