Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos syöt lounasbuffetissa, syötkö vielä

Lähettäjä: illalla? 
Päivämäärä:   7.9.26 18:07:06

"Kunnon ruuan" siis. Syötkö normaalin annoksen buffetissa vai syötkö niin reippaasti, ettei loppupäivänä tule enää nälkä?

Re: Jos syöt lounasbuffetissa, syötkö vielä

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   7.9.26 18:11:22

Hyvin harvoin käyn buffeteissa, mutta jos käyn, niin syön ihan normaalisti toisen lämpimän ruoan. Ei ole tapana mättää itseään ähkyyn. Outo kysymys.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.26 18:12:32

En syö. En kyllä muutenkaan syö päivässä kahta lämmintä ruokaa.

Lähettäjä: illalla? 
Päivämäärä:   7.9.26 18:16:48

Outo kysymys? :D

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   7.9.26 18:23:46

No musta on outoa kysyä, että mättääkö joku niin paljon, ettei toista ruokaa tarvitse. Ja kyllä, syön kaksi kunnollista ateriaa joka päivä.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   7.9.26 18:27:03

Syön niin paljon ettei tarvitse syödä toista kertaa. Outoa ettei joku syö niin paljon kun jaksaa, vaan lähtee puolityhjällä mahalla ja tekee vielä toisen ruuan myöhemmin.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   7.9.26 18:31:01

Myy, vatsa ei vedä määräänsä enempää ja ähkyyn syöminen ei ole normaalia.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.9.26 18:33:55

En yleensä syö kahta "oikeaa ruokaa" päivässä, eli en.

Lähettäjä: Mints 
Päivämäärä:   7.9.26 18:34:40

Syön ihan normaalisti muut päivän ruoat. En ymmärrä miksi söisin kerralla niin paljon, että en haluaisi / kokisi tarvetta syödä vielä illallakin. Mun maha on sen verran pieni tilavuudeltaan kai, että tulee vaan huono olo, jos söisin kerralla niin ison annoksen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.26 18:37:40

Mä kuulun niihin, jotka eivät ole oppineet syömään kahta lämmintä ruokaa päivässä. Jos päivä on poikkeuksellisen liikunnallinen, niin sitten menee kaksi lämmintä ateriaa, mutta arkena en vain osaa. Olen yrittänyt toisinaan opetella, koska se olisi varmasti hyvästä, mutta sitten tuntuu, että koko päivä/vapaa-aika menee ruuanlaittoon... :P

Eli lounasbuffan jälkeen syön toisen lämpimän aterian, jos siinä välissä tulee urheiltua tai vaikkapa retkeiltyä enemmän.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   7.9.26 18:39:01

Mä käyn harvoin lounasbuffassa, ja kun käyn, otan usein pelkän salaattipöydän jos se vaikuttaa monipuoliselta ja hyvältä. Silloin syön yleensä vielä toisen aterian.

Jos buffa on oikein hyvä ja lämmin ruoka on jotain sellaista, mitä tulee harvemmin kotona laitettua, saatan syödä oikein kunnolla ja se saattaakin olla sitten päivän ainoa ateria aamupalan lisäksi. Jos on jälkiruokaakin, syön ilolla sitäkin. Mutta tällaisia kertoja on kyllä harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa.

Lähettäjä: namnam 
Päivämäärä:   7.9.26 18:55:43

Syöminen on niin kivaa, että on vähän tylsää, jos illalla ei voi enää syödä. :D

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   7.9.26 18:58:50

Syön normaalisti 2 lämmintä ruokaa päivässä.
Joskus vapailla jos aamupala venyy myöhään ja sitä myötä lämminruoka myöhemmäksi voi olla että menen sillä yhdellä.

Jotkut tutut "kehuvat" kuinka syövät vaan töissä.. ja sitten "söin kotona vaan leipää"

Minusta on parempi syödä kunnon ruokaa 2x kuin mussuttaa leipää toiseksi muka ruoaksi.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   7.9.26 19:00:31

Jaaha, täällä on toisia esim. Sannan kiusaajiksi syyttävä Ällö nimittelemässä itse muita epänormaaleiksi ja oudoiksi. Onko ihan mahdoton ajatus, että vastaisi vain siihen mitä kysytään eli kertoisi miten itse toimii, ilman että samalla kutsuu eri tavoin toimivia epänormaaleiksi? Tai vaikka joku olisikin "epänormaali", niin onko hyvää käytöstä "osoittaa sormella", että huomaathan olevasi epänormaali? Tai onko mahdoton ajatus, että jos kysymys on liian outo vastattavaksi, voi jättää kokonaan vastaamatta?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   7.9.26 19:04:37

X, tarkennatko, ketä olen haukkunut? Sanoin, että minusta on outoa, että syödään itsensä ähkyyn, jottei toista ruokaa tarvitse. Ja sitähän aloittaja kysyi.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   7.9.26 19:06:25

Ja aloittajan kysymyksessä nimenomaan luki, että syötkö normaalin annoksen VAI niin paljon, ettei tarvita muuta. Ihmeellistä puolesta loukkaantumista.

Lähettäjä: Naku 
Päivämäärä:   7.9.26 19:07:01

Syön vain aamulla ruisleivän, kahvia ja munakkaan.
En syö mittään muuta ko. päivänä. Enkä käy buffeteissa.

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   7.9.26 19:17:10

Minusta on outoa, ettei joku ymmärrä, ettei kaikki ole samanlaisia kuin hän itse.

Mutta vastaus kysymykseen, niin riippuu kyllä päivästä ja kellonajasta. Usein tulee kyllä syötyä vatsa niin täyteen, ettei tarvitse enää toista lämmintä ateriaa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   7.9.26 19:24:41

Syön buffetissa normaalin annoksen ja kotona syödään lämmin ruoka yhdessä perheen kanssa. Usein tekisi mieli heittää vain leipä nassuun ja jatkaa harrastuksiin, mutta yhdessä syöminen on kuitenkin mun mielestä lapsiperheessä niin tärkeää sekä ravitsemuksellisesti, sosiaalisesti että kulttuurillisesti, että sen vuoksi jaksaa vääntää iltaruuan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.