|
Lähettäjä: O
Päivämäärä: 7.9.26 01:08:17
Olen ollut reilun vuoden sinkkuna enkä etsinyt vakavaa suhdetta. Minulla on ollut muutamia fwb-kuvioita joissa molemmat ovat tienneet ettei tämä johda vakavaan suhteeseen.
Tapasin noin kuukausi sitten miehen jonka ajattelin menevän samaan hauskanpitoon. Tapaaminen oli hyvin extempore, viestiteltiin muutama päivä ja sovittiin treffit parin tunnin varoitusajalla. Tapaaminen oli miellyttävä ja meillä on hyvin samankaltaisia ajatuksia elämästä ja tulevaisuudesta. Juttu on jatkunut hyvin aktiivisesti ja molemmilla on tunnetta että tästä jutusta voisi tulla jotain.
Kuitenkin meidän ensitapaamista seuraavana päivänä näin satunnaisen epäsäännöllistä panokaveria, koska oltiin jo aiemmin sovittu että nähdään silloin. Oltiin siis tässä vaiheessa tunnettu uuden ihmisen kanssa 3 päivää eikä sovittu tai luvattu mitään toisillemme, kuten ei olla vieläkään vaan tunnostellaan mihin tilanne vie.
Nyt käyn itseni kanssa kamppailua kuuluuko tästä asiasta kertoa hänelle. Meillä on avoin keskusteluyhteys mutta mietin jättääkö kertomatta jättäminen tai kertominen särön joka tapauksessa. Em tapauksen jälkeen minulla ei ole ollut mitään kiinnostusta edes muihin henkilöihin.
|