Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nainen valitti autosta

Lähettäjä: Mika 
Päivämäärä:   5.9.26 11:05:35

On siis ihan kunnossa oleva 20v vanha toyota, ei ole edes paljon ajettu. Olen kuulemma köyhä kun aja tuollaisella. Mulla on kumminkin velaton asunto, mutta jotenkin tuo auto tuntuu olevan tärkeämpi naisille ja sitten asutaan vaikka vuokralla mieluummin. Onko tässä jokin ero naisten ja miesten välillä kun itse en pidä autoa kuin kulkuvälineenä?

Re: Nainen valitti autosta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.9.26 11:11:45

Siis valittiko sinulle nyt yksi nainen vai kaikki naiset?

Lähettäjä: :::: 
Päivämäärä:   5.9.26 11:13:47

Meillä ihan toisinpäin :-D
Itse pidin erittäin hyvänä asiana että mies ajeli vanhalla accordilla, pidän kalliin autolainan ottajia typerinä ja pinnallisina. En myöskään ikinä seurustelisi kehonrakentajan tai suihkuruskettajan kanssa.

Naisen kommentit kertovat naisesta itsestään, ei kaikista naisista. Ihmisillä on sukupuolesta riippumatta erilaisia arvoja. Etsi itsellesi puoliso, jonka arvot vastaavat omiasi.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   5.9.26 11:14:38

Yleensä nyt kuitenkin miehet arvostelevat autoja enemmän kuin naiset.. tai kiinnittävät niihin huomiota. Todella harva kummastakaan sukupuolesta sitten sanoo mitä ajattelee !
Ja minäkin tykkäisin että tullaan hakemaan nätillä ja uudehkolla autolla ja muutama merkki on ihan no no, mutta en siis ikinä kommentoisi rumasti.

Mutta tämä ei ollut sinun naisesi, sopivampaa etsimään !

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.9.26 11:31:21

On joo, hirveä ero on miesten ja naisten välillä tässä. Kaikki miehet rakastavat sinun autoasi ja ihailevat asuntoasi, naiset eivät pidä niistä yhtään. Katso nyt vaikka vanhempiasikin!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.26 11:32:29

Miehet eivät valitse puoliosaan auton perusteella

Lähettäjä: mökömökö 
Päivämäärä:   5.9.26 11:36:50

Uusi ja kallis auto on varmaan huonoin "sijoitus" ikinä. Mielummin vähän vanhempi 7
@

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.9.26 12:08:17

Jotkut naiset on noin pinnallisia. Tulee mieleen tuttava joka valitti samaa ja kun muuttivat kimppaan niin ukon piti vaihtaa bemariin.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   5.9.26 12:16:34

Ei se ole sukupuolijuttu, ennemminkin persoonajuttu.
Mun mielestä on tosi typerää ottaa iso autolaina että saa sitten ajella uudella hienolla autolla ja maksaa siitä itsensä kipeäksi. Auton arvokin alenee vauhdilla, kun sen ajaa liikkeestä pihalle.

Itsellä myös yli parikymppinen tojota, ja se vie sinne, minne tarvitsee. Ei se kaunis enää ole, mutta ei se olekaan autossa se juttu.

Sen verran autoa saatan miehessä katsoa, että bemareihin ei kosketa pitkällä tikullakaan!! =D Audikin on vähän niin ja näin.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   5.9.26 12:17:47

Joskus jopa yllättää kuinka jollekin naiselle, jota on pitänyt fiksuna, auto onkin hirmu tärkeä ja sen pitää olla tiettyä merkkiä.

Just tuli töissä vastaan tällainen nuori nainen. Fiksunoloinen jne. Alkoi puhua autoista ja siitä kuinka heillä on uusi bemari. Kysyi multa että mikä auto mulla on ja kun kuuli merkin niin heitti ivallista kommenttia. Olin ihan että what...?!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.