Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastustunti ryhmäliikuntaa..tavallaan

Lähettäjä: :-D 
Päivämäärä:   3.9.26 22:15:39

Työkaverin kans juteltiin liikunnasta ja hän käy joogassa ja ryhmäliikuntatunneilla. Tuli puhetta että aloitan kuntosalin ratsastuksen tueksi (inhonnut aina kuntosalilla käyntiä). Hänkin aikoi aloittaa taas ja minulle suositteli myös ryhmäliikuntaa ja joogaa . Ai ratsastaessa voi tulla hiki, hengästyä ja tulla lihaket kipeäksi ??? Heh mulla ei oo ikinä tullu muussa lajissa niin hiki kuin ratsastaessa etenki ratsastustunnilla kun ei sitä löysäilyaikaa paljoa ole :-D Onneksi nykyajan kypärissä hyvät pehmusteet jotka imee hikeä ja voi kiristää ettei silmiin valu :-D Joo..ai sä käyt vaan ratsastamassa no kuntosali on varmaan ihan hyvä silleen aluksi..

Re: Ratsastustunti ryhmäliikuntaa..tavallaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.26 22:19:35

Mun työkaveri myös kerran ihmetteli miten ratsastuskin voi muka olla urheilulaji. Yllätyin, koska tiedän että hän on ratsastusvaelluksilla käynyt. Mutta ilmeisesti on sitten niitä jotka vain matkustavat hevosen kyydissä paikasta toiseen vailla käsitystä siitä mitä se oikea ratsastaminen on. Ja ehkä ne on olleet jotain aloittelijoiden käyntimaastoja. Ehkä ne antaa väärän kuvan lajista.

Päätin kuitenkin olla hiljaa ja kommentoimatta asiaa. Ainakin toistaiseksi :D

Re: Ratsastustunti ryhmäliikuntaa..tavallaan

Lähettäjä: :-D 
Päivämäärä:   3.9.26 22:40:06

Piste..sama, en enempää puhunut ratsastuksesta. Mukavaa alkuverryttelyä on kun harjaa mudassa piehtaroinutta hevosta ja tunnin päätteeksi voisi tarjota apukättä vaikka karsinoiden siivoukseen ym. kun mulla vakitunti loppuu kuudelta. Aikoinaan kun oma lapsi meni alkeistunnille olin vapaaehtoisena taluttamassa apua tavitsevia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.