Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä värillä maalata esim eteisen seinät, entä

Lähettäjä: maali 
Päivämäärä:   3.9.26 19:58:37

vessan? On ehotettu vessaan ns tehosteväri seinää(vihree/sinivihree) ja muut seinät valkeella. Ja eteiseen jotain vaalean harmaata. Mutta kysyn kumminkin ideoita, onko muita väri ehdotuksia?
Mutta EI beigeä tai muuta rusehtavaa, koska sellaset ne on tällä hetkellä.
Yhessä makkarissa on sinertävä tehosteseinä(ja loput seinät valkeat.) Ja muutenkin aika paljon jtn beigeä tässä talossa(kaappien ovet, seinistä osa ym)
Pikkuhiljaa rempataan mieleiseksi.

Re: Millä värillä maalata esim eteisen seinät, entä

Lähettäjä: skotlantiin 
Päivämäärä:   3.9.26 20:16:14

Eteiseen joku vaalee?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.26 20:25:05

Keltainen! Paras väri.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.9.26 20:28:23

https://tinyurl.com/3dfhhpc2
Minä maalasin tällä, tuli oikein kiva.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.9.26 20:36:37

Miksi tehosteseinän kanssa valkoinen? Entäs esim vihreän kanssa hyvin vaalea vihreä tai keltainen?

Lähettäjä: jepulis 
Päivämäärä:   3.9.26 20:48:08

Tää on semmoinen juttu että lueskelisin vähän netistä väriterapiaa ja feng shui juttuja vaikkei niitä sit muuten käyttäiskään. Että mitä eri värit symboloi, miten ne psykologisesti vaikuttaa ja miten valo käyttäytyy eri värien kanssa.

Mä just muutin uuteen taloon, joten ensin fiilistelen näitä huoneita, että millaisen tunnelman haluan mihinkin huoneeseen. Eteisestä mä haluan raikkaan ja selkeän, joten sinne on tulossa valkoista ja kirkasta sinistä, sinistä paneeleihin jne. Valikoin pari sinisen sävyä millä laitan väriä valkoisen vierelle.

Sit taas olohuoneessa on iso tiilitakka, joten lisään sinne pehmeitä oransseja ja keltaisia sävyjä, maanläheistä ja lämmintä. Huone on kuin tehty siihen että voi hörppiä teetä isossa nojatuolissa takan äärellä. Värit sitten sen mukaan että se tunnelma syntyy.

Mä en ole enää vuosiin katellu mitään sisustustrendejä tms vaan mietin mitä mä haluan tuntea jossain huoneessa ja valikoin sit värit sen mukaan.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.9.26 20:56:55

Ja maalikaupassa, kun löydät sen tehosteseinän värin (olipa se maali tai tapetti), niin laita sen viereen niitä maalinäytepaloja. Esimerkiksi jos haluat sen valkoisen, niin ota eri sävyisiä valkoisia siihen ympärille.

Lähettäjä: maali 
Päivämäärä:   3.9.26 20:59:33

N / No sellasta meille ehdotettiin, mutta ei oo vielä päätetty

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.26 20:59:34

En ikinä, ikinä laittaisi sinistä kuten yllä joku kuvasi, kauhisuttaa ajatuskin! :D Makuasioita.

Minä pitäisin oman taloni värimaailman metsän väreissä, ruskeaa ja vihreää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.