|
Lähettäjä: yttr
Päivämäärä: 3.9.26 21:00:36
"Jos pituudella ei ole väliä, miksi sitä kysytään?"
Aika moni testaa sillä millainen mies on luonteeltaan. Eli miten suhtautuu kysymykseen ja aiheeseen.
"165 cm nönnönnöö oon kuitenki liian lyhyt enkä kelpaa sulle kun te naiset haluatte vähintään 180 cm miehen yhyy vtun lutka!"
tai
"195 cm ja tiedän olevani täydellienn ja kaikki naiset haluaa parisuhteeseen kanssani kun olen niin upea vain koska olen pitkä."
Jos mies alkaa heti rääkyä ja haukkua naista tai luulee olevansa jotain ylivertaista, niin sehän kertoo miehestä aivan valtavasti. Eli jos ei osaa suhtautua neutraalisti ja käyttäytyä hyvin "___ cm, entä sinä?", niin menee roskikseen saman tien.
Hyvä esimerkki sekin, kun minulla lukee profiilissani oma pituuteni 162 cm ja etten ole viehättynyt kovin pitkistä miehistä enkä halua miehen olevan yli 180 cm, niin moni kirjoittaa heti ekaan viestiin "Olen 193 cm pitkä" tai "Olen pitkä". Ja kun huomautan heille, että luithan profiilini, niin siitä suututaan. Tai kun tuolta jälkimmmäiseltä kysyy, että "Kuinka pitkä siis olet?", alkaa haukkuminen "Voi vettu teitä muijia... Jos haluat tietää munani pituuden niin olisit sitä suoraan kysynyt. Onko se niin vtun tärkeää? No kun vaadit saada tietää niin se on __ cm." Kun tuollaiselle vastaa, etten kysynyt munan pituutta vaan hänen pituuttaan, tulee vastauksena "Haista pska. Et kysynyt minun pituuttani vaan kysyit munastani." Kun vastaan siihen, etten kysynyt munasta vaan hänen pituuttaan kun hän kertoi olevansa pitkä, niin halusin tietää että miten pitkä, kun profiilissani lukee, etten viehäty kovin pitkistä miehistä, joten en halua yli 180 cm miestä". Siihen tulee vastauksena taas jotain "Te naiset ette ajattele mitään muuta kuin munaa ja hyi vttu teitä mätäplluja suostu nussimaan edes maksusta kukaan ihminen hyi vttu".
Eli siksi sitä pituutta kysytään, kun vastaus kysymykseen paljastaa miehestä enemmän kuin tarpeeksi :DD
|