Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen ulkonäkö seurustellessa

Lähettäjä: Sinkku 
Päivämäärä:   3.9.26 14:24:17

Onko teidän kumppanit olleet alusta asti ulkoisesti teidän mielestä täydellisiä vai onko jollain käynyt niin, ettei alussa ulkonäkö ole ihan 100% omaa tyyppiä ja on myöhemmin alkanut tykkäämäänkin ulkonäöstä enemmän. On vaikka jotain piirteitä mitkä aluksi on häirinneet, mutta joihin on sitten ajallaan tottunut?

Itse kamppailen nyt asian kanssa, kun olen tavannut ihanan miehen jonka luonne on puhdasta kultaa ja ulkonäkökin on ihan ok. Ei ihan tyyliseni (pidän todella pitkistä ja lihaksikkaista miehistä, jotka pukeutuu hyvin ja ovat komeita kasvoiltaan) Koen kyllä, että meillä on kemiaa myös makuuhuoneen puolella, joten varmasti jollain tapaa koen hänet myös ulkonäöltään mieluisaksi. Ei kai seksuaalista kemiaa muuten olisi?

Haluan eroon tästä ulkonäkökeskeisyydestä enkä itsekään ole täydellinen.

Re: Miehen ulkonäkö seurustellessa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.9.26 14:25:51

>ei naiset ole nirsoja

Lähettäjä: kriteerit 
Päivämäärä:   3.9.26 14:26:58

Ei pidä tyytyä mihinkään täydellistä vähempään, olet sen arvoinen. Vapauta mies luontoon ja jatkaa etsintää

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   3.9.26 14:29:21

(pidän todella pitkistä ja lihaksikkaista miehistä, jotka pukeutuu hyvin ja ovat komeita kasvoiltaan)

Kuka ei pitäisi, mutta onko sitä sitten itsekään missitasoa, että on varaa valita.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.9.26 14:31:50

Minulla ei ole koskaan ollut kummempia ulkonäkökriteereitä joten olen varmaan väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en koe että kumppanini olisi jotenkin täydellisen komea. Hän on kivan näköinen, en ole koskaan miettinyt asiaa sen kummemmin.

Häiritseekö sinua joku asia kun katsot miestä? Milloin ulkonäkö tulee sinulle mieleen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.9.26 14:36:49

minun puolisoni on parhaimmillaan esim. parturista tullessaan komea, mutta arjessa ihan kiva. mikään ei ulkonäössä häiritse, mutta keksin kyllä komeampiakin ihmisiä. mutta muilta osin on niin lähellä täydellistä kuin olla ja voi niin en todellakaan koe tyytyväni mihinkään.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   3.9.26 14:40:11

Miehen hiustyyli ei aluksi miellyttänyt minua mutta myöhemmin hän muutti sitä sellaiseksi että todellakin tykkään.

Itsekin värjäsin hiukseni vaaleammaksi kun mies tykkää blondeista. Sittemmin olen kyllä värjännyt hiukset takaisin tummaksi, mikä on luonnollinen värini. Jos mies ei tykkää, hankkikoon jonkun blondin sitten tilalle.

Lähettäjä: Sinkku 
Päivämäärä:   3.9.26 14:40:18

Minulla on kyllä ollut sellaisia täydellisesti ulkonäkökriteereitäni vastaavia miehiä parikin, mutta he ovat sitten luonteeltaan olleet ihan hirveitä ja kohdelleet minua huonosti.

En usko, että sellaista täydellisen komeaa adonista löytyy hyvällä luonteella varustettuna ja sitten pitäisi vielä olla sitä kuuluisaa kemiaa ja vastata sitten muitakin kriteereitä. Luulen että jostain joutuu kyllä tinkimään.

Joinakin päivinä katson häntä, että siinä on kyllä ihana mies ja näen hänen ulkonäkönsäkin hyvänä. Joinakin päivinä sitten joku tietty kasvonpiirre jää häiritsemään. En tiedä oikein mistä johtuu, että mielipiteeni hänen ulkonäöstä vaihtelee niin paljon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.26 14:52:09

Mun mies oli todella kaukana mun ulkonäköihanteesta kun tutustuttiin. Mutta hän oli sinnikäs ja minä en osannut sanoa ei. Siinä sitten tutustuttiin ja ihastuttiin ja kävikin niin, että nykyään hän on silmissäni maailman komein mies. En ymmärrä enää yhtään mitä näin niissä miehissä joista aikaisemmin kiinnostuin :D

Lähettäjä: jaahas 
Päivämäärä:   3.9.26 15:35:49

Kai se riippuu siitä, mitä on etsimässä? Seksisuhdetta vai elämänkumppania? Jos kyseessä puhtaasti viihteellinen suhde niin sitten riittää pelkkä ulkonäkö.

Onneksi näin 50-vuotiaana alkaa olla järkeä päässä. Deittaillessa kriteerilista oli kyllä kymmeniä kohtia pitkä mutta ulkonäköön liittyviä vaatimuksia ei ollut mitään. Deittailin kaksi metristä miestä ja miestä joka oli minua lyhyempi. Oli kaljuuntuvia, oli keskivartalolihavia, käytännössä kaikilla viiskymppisillä on jo joku krooninen sairaus tai kremppa mikä pitää huomioida. Eli kuka nyt sitten siinä iässä on mikään filmitähti adonis?

Enhän ole sitä itsekään.

Nykyinen mies valikoitui puhtaasti käytöksen ja luonteen takia mutta olen tyytyväinen että hänellä on hiukset päässä ja fyysisesti kovemmassa kunnossa kuin suurin osa ikäisistään, ihan jo vaativasta työstäkin johtuen. En olisi varmasti ikinä katsonut kahta kertaa jos olisin nähnyt hänet aikanaan jossain kassajonossa tai yleisötapahtumassa.

Mutta nyt silmissäni upein mies ikinä ja lisäksi ihan helkkarin hyvä sängyssä.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   3.9.26 15:40:54

En ole koskaan päässyt edes puhe-etäisyydelle hyvännäköisten miesten kanssa, joten ei, en ole ikinä seurustellut kenenkään itseäni fyysisesti viehättävän kanssa. Omaa silmää miellyttävät lähinnä sellaiset Hollywood-hurmurit ja kalsarimallit. Kumppanien ulkonäköä olen aina oppinut sietämään ajan kanssa.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   3.9.26 16:05:09

Olen seurustellut neljän eri miehen kanssa. Kaikkien kolmen ulkonäkö ei vastannut sitä mitä olin etsinyt. Nyt tämä neljäs on todellakin ulkonäöllisesti sellainen jota olen aina etsinyt. Nämä kolme eivät loppupeleissä olleet edes muutenkaan sellaisia miehiä joita olin elämääni etsinyt. Tämä neljäs on. Yhden kanssa meillä ei ollut mitään yhteistä. Toisen kanssa oli koirat. Kolmannenkaan kanssa meillä ei ollut mitään yhteistä. Neljännen kanssa on ja paljon. Kaikkien kolmen kanssa en tuntenut olevani samalla aaltopituudella mutta tämän neljännen kanssa kylläkin. Meitä yhdistää siis äärettömän moni asia tämän neljännen kanssa.

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   3.9.26 16:26:40

Stailaa se mies! Ite tilailen paljon miehellenikin vaatteita samalla ja tykkää niistä. Monesti sanoo että ei olis ite ostanut, mutta kun kokeilee niin sopii hyvin! Ei mun mies ole ainakaan pahastunut siitä jos ohjailen hänen tyyliä ehkä jopa helpottunut siitä! Muuten ulkonäöllisesti hän on juuri mun makuun, yleensä kyllä olen napannut aina ne omaan silmään tyydyttävät miehet.

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   3.9.26 16:44:45

Mä en nuorempana voinut kuvitellakaan, että olisin naimissa kaljun partaäijän kanssa, jolla on tatuointeja. Mutta niin vaan olen eikä tuo ulkonäkökään huono ole...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.