|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.9.26 13:58:45
Ku ei voi olla vaan rehellinen, kun siitäkin vetäisi säkillisen herneitä nenään. Mut kysyn vaan et valittaako teidän vanhemmat siitä että ei käy tai soittele ?
Mun äite valittaa jatkuvasti siitä kun ei kuulu mitään, eikä käydä kylässä. (Mulla kaks sisarusta) Just viikko sit rutisi siitä kun hän on maailmaan saattanut kolme lasta ja kukaan niistä ei käy. Mun tekis aina mieli kysyä että onko hän miettiny miten itse vois asiaan vaikuttaa ? Äite itse soittaa aina kun tarvii jotain, ei käy koskaan kylässä ja jos joku järjestääkin jotku juhlat tms on niin vastentahtonen lähteen. Mä sori vaan kuvittelisin et se yhteydenpito ei ole "lasten" vastuulla ja joskus olis kiva kun oma äiti olisi kiinnostunut asioista. Jos joskus erehdynki hakeen tukee johki asiaan, niin sitä on turha kuvitella saavansa. Empatia puuttuu täysin ja tän mielipiteen jakaa myös sisarukseni.
Isä kyllä ymmärtää että meillä on omakin elämä, ettei rampata siellä jatkuvasti. Ja siis äite valittaa jo jos ei kuulu mitään 3-4 viikkoon.
|