Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä sait tänään aikaan?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.9.26 22:05:35

Itse tiskasin, pesin pyykkiä, karsin muovikassillisen roskiin menevää tavaraa kaapeista ja laitoin vintediin myyntiin yhden esineen. Siivosin muutenkin kaappeja, oli esimerkiksi kolme puolityhjää sipulijauhepurkkia. Lemmikit on leikitetty ja ruokittu. Itselleni en ole tehnyt ruokaa vaan leipä-jugurtti-hedelmälinjalla menty.

Aion tässä vielä opiskella yrityksen uutta asiaa joitain tunteja ja katsella ohjelmaa sivusilmällä. Aika peruspäivä. Yllättävän paljon sitä tullut tehtyä vaikka perussairaus särkee ja kaluaa taas luita.

Mitäs te teitte?

Re: Mitä sait tänään aikaan?

Päivämäärä:   2.9.26 22:06:13

En mitään.

Lähettäjä: Däddärää 
Päivämäärä:   2.9.26 22:14:06

Pesin kylppärin ja leikkasin nurmikon. Kävin myös ruokakaupassa

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   2.9.26 22:17:54

2 koneellista pyykkiä, vähän imurointia ja 2 eläimen ohjattu ulkoilutus.

Lähettäjä: no voihan 
Päivämäärä:   2.9.26 22:40:50

Piti saada aikaan tavaroiden järjestämistä matkaa varten. Piti puutarha laittaa lopulliseen syyskuntoon, ehkä kolme tuntia menisi siihen.
Mutta menin kauppoihin ja kirpputoreille ja tapasin mukavia ihmisiä juttutuokiot olivat antoisia.
Huonon omantunnon sain aikaan.

Lähettäjä: Vanilli 
Päivämäärä:   2.9.26 23:06:06

Minun suurin saavutus tänään oli se, että annoin itseni levätä illan enkä lähtenyt päivän toiselle lenkille tai jumppaan ollenkaan, vaikka ahdistikin. Olen siitä oikeasti aika ylpeä itsestäni! Olen siis toipumassa ortoreksiasta, lepo on parasta mitä voin kärsineelle keholleni tehdä. Mutta muuten oli ihan vaan tavallinen peruspäivä: herätys ja aamu-unisen miehen herätys, aamulenkki, ihan liikaa kahvia, kaunistautuminen, töihin, kaupassa käynti (ekstrana uuden blenderin metsästystä ja kiva sellainen löytyikin ), kotiin, suihkuun, vähän ruokaa ja sitten olen vaan ommellut yhtä käsityöprojektia, katsellut miehen kanssa sarjaa ja tehnyt kevyttä kehonhuoltoa. Vielä pitäisi saada aikaiseksi syödä iltapalaa. Eli sain tänään aikaan just aivan tarpeeksi minulle, vaikkei se miltään erikoiselta tai hienolta varmasti muiden korviin kuulostaisikaan.

Päivämäärä:   2.9.26 23:08:28

Moppasin keittiön lattian ja pesin ulkoroskiksen. Aion vielä pestä pyykkiä ja tehdä tomaattikeittoa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.9.26 23:13:08

Näin ihmisen, mikä on tällaiselle erakolle aika iso juttu. Nyt olenkin sitten ihan poikki, mutta ehkä sietokyky kasvaa tekemällä.

Jatkoin myös omaa projektia jonkin verran ja pyykkäsin. Ja kävelin tunnin.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   2.9.26 23:20:58

Painoin töissä peräsuoli pitkällä, mutta jaksoin silti käydä vielä uimassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.