Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kyllä on hiljaiseksi mennyt.

Lähettäjä: Imar 
Päivämäärä:   2.9.26 08:36:53

Kyllä on hiljaiseksi mennyt tämä ht.netin forum. Missä ihmiset nykyään keskustelee? Onko olemassa jokin tätä paikkaa muistuttava discord vai muu paikka? Älkää nyt sanoko, että jossakin vauvaforumilla vallan väki viihtyy? Minne sitä tästä suuntaisi, jos haluaa vastaavanlaista keskustelua käydä?

Ei kuitenkaan sellainenkaan paikka sitten kiva ole, missä viestejä tykitetään sata per minuutti ja jutuissa ei pysy mukana millään. Antakaa vinkkejä, missä hengailla kun tässä aina välillä jokunen tunti töiden lomassa olisi keksittävä jotakin tekemistä ja mua ei määräänsä enempää huvita nuo instagramien ai-tulvat.

Re: Kyllä on hiljaiseksi mennyt.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.9.26 08:54:16

Perinteiset foorumit on tosiaan melko kuolleita nykyään kun ihmiset on enemmän sosiaalisessa mediassa.

Reddit on ihan ok keskustelualusta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.9.26 08:56:59

Ehkä jokainen lukija täällä voi omalta osalta vaikuttaa ja käydä kommentoimassa johonkin ketjuun, jos aloitus yhtään resonoi.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   2.9.26 09:08:51

Totta on, että ihmisten keskustelutaito on huonontunut. Tuntuu, että livenäkin on kiire päästä kertomaan oma asia ja sitten jo siirrytään seuraavaan juttuun. Varsinainen vuorovaikutus jää tosi ohueksi. Täälläkin keskustelut on usein sellaisia että jokainen käy kertomassa oman mielipiteen / kokemuksen, mutta varsinaista keskustelua eri ihmisten välille ei enää synny. Ja en sano itse osaavani yhtään paremmin. Samaa teen itse. Toisaalta tällaiseen gallupmaiseen keskusteluun on tylsä osallistua, joten varmaan siksikin foorumit hiljenee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.9.26 09:10:44

https://ylilauta.org/ratsastus/

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.