Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muiden paikoille parkkeeraavat ihmiset

Lähettäjä: taloyhtiössä 
Päivämäärä:   1.9.26 15:01:28

Siis miksi ihmiset tekee näin? Meidän taloyhtiössä on yksi vieraspaikka ja siihen ei saa talonasukkaat parkkeerata. Mutta mihin hittoon jätät auton kun joku parkkeeraa sun paikalle? Ja ei ees kunnolla vaan niin että se on puoliksi sun ja jonkun muun paikalla? Topissa lukee varattu, ja vaikka siitä ei autoa silloin ole ei se tarkoita että siihen saa kuka vaan parkkeerata.
Mun auton vieressä on kaksi paikkaa mitkä on yleensä tyhjiä. 3n tiedä onko ne jonkun vai ei, ainakaan niissä ei ole auto jatkuvasti. Nyt taas joku oli parkkeerannut mun (ja mun viereiselle paikalle) niin että on siinä tolpan kohdalla.

Hankala saada autoa siitä pois kun en tiedä kenen se on. Että onko vaan jonkun wolt kuskin vai jonkun talon asukkaan vieraan. Oon kuitenkin asunut tässä yli vuoden niin ei pitäisi tulla yllätyksenä että se paikka on varattu..
Ja vieraspaikka on muuten tyhjä, että siihen ois voinut myös parkkeerata..
Ja ehkä 500 metrin päässä on ilmainen parkkipaikka alue..

Re: Muiden paikoille parkkeeraavat ihmiset

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   1.9.26 15:13:33

Mun mielestä nykyisissä taloyhtiöissä on aivan liian vähän parkkipaikkoja -> tästä aiheutuu näitä ongelmia. Nyt se valitettavasti kulminoituu alottajan elämään mutta se oikea syy taustalla on liian vähäiset paikat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.9.26 15:16:53

Onko ne samoja autoja? Tuulilasiin aina lappua, että pistäppä auto muualle. Ja jos siinä usein on auto, niin taloyhtiölle valitusta, ettet voi paikkaa käyttää, että asialle täytyis tehdä jotain.

Päivämäärä:   1.9.26 15:17:45

ennea, ei se aina sitä ole, usein se on vain ihmisten laiskuus ja itsekkyys.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   1.9.26 15:18:41

Edellisellä kämpällä oli aina joku teiniauto mun maksullisella paikalla, kyllä ärsytti kun opiskelijan tuloilla maksoi autopaikasta eikä sitä voinut kuitenkaan käyttää. Piti jättää sakkopaikalle tien varteen tai kilometrin päähän...

Jätin pari kertaa aika vihaisen heippalapun, siihen loppui. Seuraavaksi olisin tilannut niitä loistavasti pysäköity-tarroja ja tarroittanut niillä koko auton :D

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   1.9.26 15:18:52

Joo, joka paikassa on liian vähän parkkitilaa! Minä saisin pysäköidä vaikka maksulliselle paikalle, mutta kun ei ole edes niitä! Eilen piti jättää auto 700 metrin päähän. Ei kuulosta paljolta, mutta tavarat, minuuttiaikataulu ja se, että autoa vieläpä piti käydä siirtämässä kesken siivouksen, alkavat tehdä työnteosta mahdotonta.

T: kotisiivooja

Lähettäjä: taloyhtiössä 
Päivämäärä:   1.9.26 15:25:47

Ennea, toi on kyllä totta että niitä paikkoja, varsinkin vieraspaikkoja on liian vähän. Meidän taloyhtiössä kaikki paikat ei ole edes käytössä. Niin musta ne voisi merkitä jotenkin että ne on vapaana ja sitten merkitä taas varatuksi jos ne on jonkun.

Päivämäärä:   1.9.26 15:30:23

Ei varmasti selity tuollainen puoliksi kahdelle paikalle jätetty auto sillä, että parkkipaikkoja ei ole tarpeeksi. Se on ihan puhdasta kusipäisyyttä. Joko sellaista, että muut eivät kiinnosta tai sitten sellaista, että aktiivisesti yritetään vaikeuttaa muiden elämää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.