Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Manifestointia, intuitiota vai mitä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.9.26 11:04:45

Minulla usein on vahva aavistus miten asiat tulee menemään. Jos siis annetaan kaksi vaihtoehtoa. Esim. Hammaslääkäri sanoi että hyvin mahdollista että paikka lohkeaa ja kun viereinen hammas poistetaan. Vaikka sanoi näin, olin varma että niin ei käy. Ja niin ei käynyt. Sanoi myös että hyvin mahdollista että tulee reikä poskionteloon. Siinäkin olin varma että ei tule, eikä tullut.
Joskus sitä vain tietää miten tulee käymään. Ja toisaalta itsellä usein käy juuri se parempi vaihtoehto. Ihankuin sillä, että päätän, että niin ei käy, niin sitten se ei toteudu. Eräällä ystävällä taas käy päinvastoin. Hänellä aina osuu se paska tuulettimeen, jos on kaksi vaihtoehtoa.

Re: Manifestointia, intuitiota vai mitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.26 11:07:35

Kunhan et anna tuon ajatusmaailman syöstä sinua uskomukseen että yksilö on vastuussa epäonnistumisistaan ja kärsimyksistään. Että kaverisi on ihan itse syypää ongelmiinsa, mitäs ei päätä että niin ei tapahdu. Manifestointi on siitä vaarallista että siitä pääsee helposti sellaiseen samanlaiseen ajatteluun kuin joskus kristinuskossa, että sairaus ja epäonni johtuu synnistä ja on siis yksilön oma vika.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.