Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "En kelpaa kenellekään" -sinkut

Lähettäjä: jjgg 
Päivämäärä:   1.9.26 09:50:56

Aika paljon näkee treffi-ilmoituksissa varsinkin miesten valittavan siitä, että ovat olleet jo 7 vuotta sinkkuna eivätkä kelpaa kenellekään.

Luulisi että tuossa ajassa olisi voinut tehdä jotain sille miksi ei kelpaa kenellekään. Heillä kuitenkin tuntuu olevan sille joku selitys, kuten "en ole komea ja timmi ja on ylipainoa". Aika paljon ulkonäölleen voi kuitenkin tehdä, jos on työssäkäyvä eli saa palkkaa ja päivissä on sisältöä, eikä elä kädestä suuhun sossun luukulla ja vain mätäne sohvalla. Jumppaa ryhti suoraksi, jätä se kaljottelu ja syö terveellisesti ja hankkiudu liikakiloista eroon, puhdistuta hampaat ja ala hoitaa hampaita, siisti naama ja hiukset ja osta ehjät vaatteet ja siivoa kotisi ja autosi ja lopeta se typeriin asioihin tuhlailu ja säästä niihin menevä raha. Tuollainen habituksen kohotus onnistuu keneltä vain ja auttaa varmasti paljon, kun vertailukohtana on haiseva, likainen kännissä oleva löllykkä.

Jotkut pääsevät naisen kanssa puheisiin, mutta kun sanavarasto on niinkin laaja kuin "nussitaanko?", niin homma kaatuu siihen. Tai jos kirjoitustaito on luokkaa "moi oonkiva mie mulla koira jos se ongelma ei tarvikirjottaa" niin eipä tuollaiseen jaksa sitten kukaan tutustuakaan.

Olen nelikymppinen nainen, omasta tahdostani 12 v suhteen jälkeen ollut sinkkuna monta vuotta. Vientiä kyllä olisi, mutten halua ketään elämääni. Eikä sitä tarvitse ihmetellä kun katsoo, millaisia miehet ovat... Ihme, että heistä noinkin moni on kuitenkin parisuhteessa.

Katsoin aikani kuluksi ensitreffit alttarilla 12. kauden, kun siitä on niin paljon somessa höpisty. Katsoin sitä siis neuloessani ja kotitöitä tehdessäni 1,5-kertaisella nopeudella ja tuli lähinnä mieleen, että se on tehty "älä tee näin" -oppaaksi deittimaailmassa mönkiville. Ei kai nuo tosissaan olleet? Suosittelen kaikkia "en kelpaa kelleen" -vinkujia katsomaan sitä myös vaikka 2-kertaisella nopeudella. Jos olette järkeviä ihmisiä, niin tulette treenaamaan kulmienkohotuslihaksia aika lailla kun ihmettelette, ettei mikään ihme jos joku on ikisinkku, jos käytös ja ajatusmaailma on tuollainen :DD

Re: "En kelpaa kenellekään" -sinkut

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.9.26 09:53:31

Härötetty.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.26 10:04:48

Jonkinasteista pällivikaa näillä miehillä myös on.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   1.9.26 10:09:47

Toi on totta! Nainen pitää saada, kun haluaa, mutta mitään vastinetta ei anneta laadun suhteen.

Päivämäärä:   1.9.26 10:18:34

Heh, mulla tulee kans 9 vuotta sinkkuna. En hae mitään, varsinkaan deittisovelluksista. Jos joku kiva ny tulee vastaa niin tietty ei pois suljettu ajatus mut väkisin en mitään miestä hae. On varmaa sit jotain vikaa minustakin jonku mielestä kun oon niin kauan ollu sinkku :D mut viime aikoina ajatellut et ei varmaa ole sellasta miestä edes olemassa mikä mua viehättäis

Lähettäjä: kifkif 
Päivämäärä:   1.9.26 10:29:09

Minä olen myös jonkin verran "katsonut" tuota sarjaa niin että se mölisee taustalla. Siinähän lähes kaikki on todella hyvännäköisiä, hoikkia ja timmejä, mutta luonne aivan persuksista ja odotukset kumppanin suhteen ja omasta ylivertaisuudesta on ihan uskomattomat. Eikä myöskään mitään kompromissitaitoja. Ei ihme etteivät ole löytäneet ketään. Hauska kyllä se yksi pari jotka ovat jo edellisenä vuonna muutaman kuukauden tapailleet ja olleet myös kavereita, heillähän menee hyvin ja he vaikuttavat fiksuilta.

En ole käyttänyt tinderiä mutta olen katsonut ympärilleni ja selannut suomi24 treffit sivustolla mitä on tarjolla. Ehkä 1/10 profiilikuva on sellainen, että tekee mieli klikata profiili auki. Suurimmalla osalla ei mitään tekstiä, teksti jotain paskaa ja kuva ihan karsea. En siis edes selaa muuta kuin kuvalliset profiilit. Miksi miehet ylipäätään laittavat profiilikuvaksi jonkun missä ovat kännistä turvonneita, alaviistoon kuvattuna ja aurinkolasit silmillä.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   1.9.26 10:36:53

No juuri tuo miesten laaduttomuus on se syy miksi mietin, pitäisikö yrittää eksän kanssa vielä uudestaan.

Päivämäärä:   1.9.26 10:45:21

Moni näistä "en kelpaa kenellekään" -sinkuista on myös niin katkeroitunut naisia kohtaan, että se paistaa kilometrien päähän jutuista. Miksi yksikään nainen haluaisi omaa sukupuoltaan halveksivan ja vähättelevän kumppanin?

Päivämäärä:   1.9.26 10:47:31

Tai miksi yksikään nainen haluaisi kumppanin joka tekee selväksi että kelpuuttaisi kenet tahansa mutta ei vaan silti löydä ketään. Siinähän sitä tuntee olonsa halutuksi ja rakastetuksi kun toinen vaan tarrautuu siihen ainoaan vaihtoehtoon jonka saa, ja todennäköisesti jatkaa paremman etsimistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.