Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lompakko vietiin ja nyt ei pysty

Lähettäjä: Maksamaan 
Päivämäärä:   31.8.26 21:57:04

Voi vide.

Oltiin eilen työkaverin kanssa kahvilla huoltiksella ja jatkettiin siitä hommia. En käynyt kaupassa enkä tarvinnut rahaa ennen kuin tänään aloin etsimään lompsa että minne se on hävinnyt. Pien paniikki iski ja tongin kaikki auton jalkatilat, vaatteet, komerot, kassit ym. Ym. Todettava oli että hävinnyt se on ja ajoin sille huoltiksella onko löytynyt rahapussia. No ei. Eikä valvontakameroista saa katsoa kuin poliisi. Joten kuoletin kaikki kortit ja nyt sitten ihmetellään että millä tankkaa ja ostaa ruokaa.
Olen sen verran vanha ettei noi apsit oikein ole käytössä muuta kuin mobilepayn. Voinko ladata esim. Prismaan apsin ja maksaa sen niotunnisteella tai tankkaa jotenkin ilman pankkikorttia?, rahat olivat onneksi tallessa ei niitä kukaan ollut tyhjännyt. Ilmeisesti tipahtanut työtakin taskusta kun se on revennyt tai kertakaikkiasn unohtanut sen siihen kahvilan pöydälle...

Re: Lompakko vietiin ja nyt ei pysty

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   31.8.26 22:03:58

Siirrä kaverille tilille rahaa ja hän nostaa sulle käteisellä?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   31.8.26 22:25:19

"Olen sen verran vanha ettei noi apsit oikein ole käytössä"

Et kumminkaan riittävän vanha, että olisit jemmannut käteistä sukan varteen? Mulla katosi lompakko pari viikkoa sitten ja seteleillä ostin ruokaa ja bensaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.26 22:30:55

Jos itse hukkasit lompakon, niin kuinka se on sitten kuitenkin viety? Ihan kuin lompakon katoaminen olidi jonkun muun syy.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.