Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mihin katosi mun julkasu?

Lähettäjä: Oom 
Päivämäärä:   31.8.26 16:32:31

Kysyin mieltäni askarruttavaan asiaan kommenttia aivan asiallisesti ja tulin katsomaan onko ketään vastannut niin koko juttu on kadonnut.

Re: Mihin katosi mun julkasu?

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   31.8.26 16:37:58

Olisko härötetty ja poisto samantien? Mul on käynyt niin. Joskus mun edellisen päivän kommenttejakin oli poistettu (joku oli vielä ihan järkevää juttua toisin kun suurin osa mun höpinöitä).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.26 16:59:04

Mulla käynyt jokusen kerran että koko aloittamaani keskustelua ei löydy tai sitten kirjoittamani kommentit häviää. Näkyy hetken aikaa, mutta jos muutaman minuutin päästä menee katsomaan, niin ei enää näykään keskustelua/viestejä. Tuskin kukaan näitä ehtii siinä ajassa häröttämään ja asiallista tekstiäkin vielä. Joku meinas että tulee ilmoitus jos on bannit ja tuskin silloin edes saisi kirjoitettua mitään? Ilmeisesti siis joku bitti virhe joka hävittää kirjoitukset. Tuota kesti jonkin aikaa ja sitten vaan tuo ongelma loppui. Piti aina yrittää muistaa työpuhelimen kautta kirjoittaa tänne kun oman puhelimen kautta tekstit hävisi.

Päivämäärä:   31.8.26 16:59:36

Ei täältä nykyään mitään härötettyjä viestejä poisteta. Ihan saa kirjoittaa mitä sattuu.

Joskus ne viestit vaan bugaa ja katoaa pois.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.8.26 17:00:00

"Olisko härötetty ja poisto samantien? Mul on käynyt niin. Joskus mun edellisen päivän kommenttejakin oli poistettu (joku oli vielä ihan järkevää juttua toisin kun suurin osa mun höpinöitä)."
Ei täällä ole enää mitään moderointia.

Päivämäärä:   31.8.26 17:19:25

Täältä tosiaan poistuu jostain kumman syystä ihan asiallisiakin kysymyksiä sekä kommentteja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.