Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aurinkokennolyhdyt

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.26 10:11:57

Haluaisin jotain ihanaa syksyyn pihalle, oikeita kynttilöitä en jaksa sytytellä ja sammutella. Onko näissä aurinkokennojutuissa apu mulle?

Re: Aurinkokennolyhdyt

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.8.26 10:52:18

Itse tilasin temusta 2kpl ja ovat hienot ja toimivat taisivat maksaa 8€. Facessa on tullut vastaan mainoksia jossa myydään samoja lyhtyjä hintaan 2kpl reilu 60€! Eli tilaavat Kiinasta ja myyvät jäätävään hintaan täällä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   30.8.26 11:04:57

Meillä on pimentyviin iltoihin laitettu muutama clas ohlsonin malli ja hyvin on toimineet.

Talveksi hommattiin jo viime vuonna ajastettuja paristollisia sähkökynttilöitä ulkokäyttöön, niin sai jouluisen ulkolyhdyn ilman jatkuvaa säätämistä.

Oikeita kynttilöitä suosisin lähtökohtaisesti, mutta siedän feikit, kun täällä vanhalla puutaloalueella ei parane jättää hetkeksikään valvomatta, varsinkaan ulos, missä tuuli voi puhaltaa jotain osumaan johonkin aiheuttaen arvaamattomia tilanteita. Eikä itse ole kynttilöitä sytyttelemässä niin, että olisivat söpösti vastaanottamssa kun itse tulee pimeällä kotiin :D

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   30.8.26 11:50:30

Miten ja millainen toimisi parvekkeella, jossa viisto katto? Olisi kiva saada roikkumaan valoja, mutta tuo on niin pimeää, etteine lataa kunnolla.

Lähettäjä: Liisi 
Päivämäärä:   30.8.26 11:54:36

Meillä on paljon erilaisia aurinkokennovaloja ulkona sekä kuistilla ja parvekkeella, ei mitään pahaa sanottavaa. Helppoja ja nättejä. Ja ihan siis niitä perus edullisia Clasun, Rustan ja Ikean valoja ovat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.8.26 12:01:34

>aurinkokenno

Toimii tosi hyvin Suomen leveysasteilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.26 12:04:39

"Toimii tosi hyvin Suomen leveysasteilla."

Kyllä, kaikki meille(kin) hankitut aurinkokennolyhdyt ovat toimineet moitteetta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.8.26 12:58:44

Eilen oli koko päivän pilvistä joten eipä ne valot kauaa jaksaneet loistaa illan pimeydessä.

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   30.8.26 13:45:04

piha täys joka puolelta ostettuja mm.Temu, rusta, tokmann..kaikki toimii monta vuotta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.