Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onks kukaan käyttäny Lidlin scan & co ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.26 22:02:39

Mä haluaisin kokeilla mut en vielä oo uskaltanut. Kai pelkään et mukaan jotain ja sosiaalisten tilanteiden pelko nostaa päätään :D

Joten kertokaa toimiiko se kuin hyvin ?

Re: Onks kukaan käyttäny Lidlin scan & co ?

Päivämäärä:   29.8.26 22:05:35

On käyttänyt, hyvin toimii.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.8.26 22:08:46

Ihan kätevä, ja jos on tarkka budjetti niin sehän on pelastus kun näkee tarkan summan ennen maksamista. Ja kun voi maksaa itsepalvelukassalla suoraan, se on mielestäni tosi hyvä.

En tiedä johtuuko äpistä vai puhelimen kamerasta, mutta välillä käy niin että täytyy monta kertaa yrittää skannata jotain tuotetta. Kaikki olen kuitenkin pienten taisteluiden jälkeen saanut lisättyä. Ihan rohkeasti vaan kokeilemaan, mene vaikka joskus aamulla heti avaamisen jälkeen. Se on yksinkertaista ja helppoa.

Päivämäärä:   29.8.26 22:34:58

Mun lähimmässä Lidlissä on aina jonoa niin käytän scan&go:ta ja mun kauppareissut ovat parantuneet huomattavasti! Niin näppärä ja kärryllisen tuotteita maksaa ihan hetkessä ip-kassalla. Eniten aikanahan se säästää just siinä kassalla kun tuotteita ei tarvitse enää erikseen purkaa ja pakata.

Päivämäärä:   29.8.26 22:46:20

” En tiedä johtuuko äpistä vai puhelimen kamerasta, mutta välillä käy niin että täytyy monta kertaa yrittää skannata jotain tuotetta. ”

Mä luulen, että tämä johtuu puhelimen kamerasta, että se ei vaan tajua tarkentaa viivakoodiin. Itsellä tekee samaa, mutta kyllä se sieltä sit on aina tullut. Itse olen myös yrittänyt skannata jotain kanapaketin qr-koodia, kun oikea viivakoodi oli pohjassa.
Hedelmiin ja vihanneksiin hinnan saa, kun laittaa ne hevi-osastolla olevaan ”älyvaakaan” ja se tunnistaa tuotteen tai kysyy tarkennusta (esim. kotimainen vai ulkomaalainen tomaatti) ja sit skannataan siihen vaakaan tuleva viivakoodi.

Päivämäärä:   29.8.26 23:06:22

Onko lidlissäkin nyt niitä, jotka jumittavat hyllyjen edessä skannaamassa ostoksiaan niin ettei sinne hyllyn viereen sovi kukaan muu?

Voi perhana. Missä kaupassa sitä nykyään sitten kävisi, kun prisma on noita jo pullollaan.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   29.8.26 23:20:19

Aika kätevästi tuntuu toimivan, toki just viime kauppareissulla tuli vastaan useampi pariskunta/perhe, jotka pakkasivat niitä kamojaan just siinä, mistä olisin jotain ottanut. Treeniä vielä kaikilla.
Mut yleisesti ottaen toimii tosi hyvin.

Itse en käytä ip-kassaa, koska haluan, että siellä on ihminen, joka tervehtii ja saa palkkaa siitä työstään. En halua, että nää kaikki vie työpaikkoja. Joten ostan sen pari siideriä talteen oikeestaan joka kerta, että on pakko mennä palvelukassalle.
En halua, että tää kaikki älyjuttu vie yhtään työpaikkaa. Kaupoissa on monen nuoren ensimmäiset työpaikat, jos ne vähenee, ei niitäkään ole enää kohta tarjolla.

Päivämäärä:   29.8.26 23:24:25

” Onko lidlissäkin nyt niitä, jotka jumittavat hyllyjen edessä skannaamassa ostoksiaan niin ettei sinne hyllyn viereen sovi kukaan muu?”

”Mun” Lidliin nämä tuli jo tammikuussa, että varmaan ne tungokset hyllyjen edessä olisi jo näkyny, ei oo enää mikään uusi juttu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.