|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 29.8.26 14:57:06
Tulee taas huomattua yksinäisen ihmisen elämän varjopuolet... Löysin siis uuden työpaikan (onneksi, edellinen työ päättyi viime kuun lopussa!), mutta tämä tietää muuttoa toiselle paikkakunnalle. Harmittaa ja nolottaa jo muutenkin, että joudun yksiön tavaroiden muuttamiseen palkkaamaan muuttofirman, mutta ei yksin nyt mitään sohvaa ja sänkyä kannella, eikä mulla oikeasti ole enää ketään avuksi.
No, muutto siis hoituu näin, mutta tajusin, että enhän osaa yksin irrottaa ja asentaa uudessa kodissa esim. pesukonetta ja kattovalaisimia. Aiemmissa muutoissani isäni auttoi näiden kanssa, mutta nyt häntäkään ei enää ole. Tällä paikkakunnalla mistä olen muuttamassa, googlasin esim. sähköliikkeitä, mutta äkkiseltään ainakin tuli vastaan vain jotain isoja firmoja, jotka tekevät tyyliin toimistojen valaistuksia tai muita. En ole Facebookissa, mutta mietin että pitäisikö liittyä ja yrittää etsiä sieltä joku puskaradioryhmä, jos siellä joku osaisi suositella tekijää näihin. Kai jonkinlainen sähköasentaja olisi näihin oikea tekijä? Vai miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?
|