Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koko yön! Seksistä.

Lähettäjä: :/ 
Päivämäärä:   29.8.26 11:44:51

Oletteko harrastaneet seksiä käytännössä kokoyön?

Uusi mieheni on todella innokas ja nyt on paikat hellänä. Miten olette jaksaneet ja kauan olette jaksaneet?

Re: Koko yön! Seksistä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.26 11:46:50

Joo joskus nuorempana. Kerta toisensa perään läpi yön, sitten joku tunti unta ja töihin.

Ihanaa, kamalaa aikaa :D

Lähettäjä: Aaah 
Päivämäärä:   29.8.26 11:56:00

Annoitko ap persettä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   29.8.26 11:58:02

"Joo joskus nuorempana. Kerta toisensa perään läpi yön, sitten joku tunti unta ja töihin.

Ihanaa, kamalaa aikaa :D"

No tämä !

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   29.8.26 12:20:12

Kun tavattiin oli näitä koko yön, ja väliin päivälläkin, aikoja. Kyllähän silloin saattoi paikat mennä helläksi ja hieraantua molemmilla. Kannattaa käydä pissalla usein ja peseytyä. Sekä joku hyvä voide, membrasine esimerkiksi. Lisäksi sitä liukuvoidetta kannattaa käyttää vaikka sitä liukkautta olisikin omasta takaa. Ja tietysti, jos et itse halua niin totta kai voit sen sanoa, eikö niin.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   29.8.26 13:36:12

Olen.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   29.8.26 13:41:28

Nuorena tosi paljon päivisinkin. Aamulla kun herättiin, päivällä tai iltapäivällä kun tulimme sisälle syömään, illalla vielä ennen nukkumaan menoa.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   29.8.26 13:41:31

Olen ja ihania aikoja! :D

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   29.8.26 14:26:13

Te jotka harrastatte seksiä monta tuntia putkeen niin saatteko koko ajan orgasmeja vai jyystättekö ihan jyystämisen ilosta? Mulle riittää tunti kun laukean kymmeniä kertoja.

Päivämäärä:   29.8.26 14:27:15

En yötä, mutta päiviä kyllä :D 17 kertaa parhaimmillaan / vrk... voi teiniaikoja

Päivämäärä:   29.8.26 15:01:58

Kyllä olen saanut useita orgasmeja noilla seksimaratoneilla, mutta nuorena, tuoreessa suhteessa, hulluna ja aivan sekaisin himosta, olimme varmaan molemmat ihan kyltymättömiä ja mikään määrä seksiä tai orgasmeja ei riittänyt tyydyttämään sitä nälkää mikä liittyi toiseen ihmiseen.

Muistan erään poikaystävän parikymppisenä. Olin muuttanut juuri omaan ensimmäiseen kotiin, oli kuuma helteinen kesä ja harrastettiin seksiä läpi yön. Elämä tuntui olevan täysin auki minulle.

Maksaisin melkein mitä vaan, että pääsisin edes päiväksi takaisin tuohon tunnelmaan, milloin kaikki on täynnä intohimoa, hauskaa, kevyttä, kutkuttavan ihanaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.8.26 15:05:43

Piste ilmoittaa pitävänsä gangbangit niin saat koko päivän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.