Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko narsisti vai mikä ?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   28.8.26 23:56:19

Onko narsisti, masokisti, sadisti, pyrkyri, mikä?

Siis hyvännäköinen, ihan fiksunoloinen mies, joka kiinnostuu ei mikään näköisestä naisesta.
Lääkäreistä tiedän, että saattavat narsistiudessaan pariutua hiirulaislääkärin kanssa, koska egoa hivelee saada jälkeläinen, joka myös pääsee lääkikseen.

Mutta muuten.

Lehdissä kun puhutaan, että Janne Saarinen olisi suhteessa Alisa Vainion kanssa.
Saarinen on hyvän näköinen, ja pärjää vissiin ihan hyvin taloudellisestikin. Miksi hän hengailee anorektisen, rinnattoman, ei minkään näköisen Vainion kanssa.

Haluaako hän alistaa ruman naisen? Kiduttaa itseään?

Re: Onko narsisti vai mikä ?

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   29.8.26 00:01:55

Alisa on todella kaunis!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.26 00:14:45

Keskittyisin katsomaan peiliin ja kysymään saman kysymyksen. Toki et todennäköisesti ymmärrä noista puolienkaan merkitystä, joten ehkä voisit vaan miettiä miksi olet tuollainen, mitä saat siitä, mikä sen sai aikaan ja oletko todella tyytyväinen itseesi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.8.26 00:23:19

Jokainen voi miettiä miltä itse näyttäisi juostuaan 40+ kilometriä...

Jo hiukankin laitettuna Alisa on todella suloisen, kauniin ja AIDON näköinen nuori nainen. Kaikki miehet ei tykkää botoxista, silikonista ja hiuslisäkkeistä.

https://gekkonen.net/alisa-vainio-julkaisi-nayttavan-
mekkokuvan-jari-saariolta-paljonpuhuva-kommentti/

Lähettäjä: ei oo tod 
Päivämäärä:   29.8.26 00:53:58

"Lääkäreistä tiedän, että saattavat narsistiudessaan pariutua hiirulaislääkärin kanssa, koska egoa hivelee saada jälkeläinen, joka myös pääsee lääkikseen."

Siis ihan oikeasti uskot, että kahden lääkärin jälkeläinen pääsee jotenkin automaattisesti lääkikseen?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.8.26 01:04:11

Piti käydä katsomassa Vainion kuvia mutta onhan hän nätti. Itse varmaan oletkin miss Finlandia.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   29.8.26 01:11:28

Täytyy olla itse hiirulainen, tai sitten mies joka tykkää pikkupojista tai on narsisti tms jos pitää rinnatonta ja perseetöntä valjunaama anorektikkoa kauniina.

Ihan hirvittää jos joku nuori tyttö nyt ottaa taas anorektikot idoliksi.

Lähettäjä: hohhoijaa 
Päivämäärä:   29.8.26 01:14:23

"rinnatonta ja perseetöntä valjunaama anorektikkoa kauniina.

Ihan hirvittää jos joku nuori tyttö nyt ottaa taas anorektikot idoliksi."

Tiedätkö miltä näyttää maratoonari? Hyvin paljon Alisalta eikä ollenkaan anorektikolta.

Päivämäärä:   29.8.26 01:22:40

olen mallia lauta minäkin. kun ei muotoja ole niin ei ole.

kiitos aloittajalle kun kerroit miten mitäänsanomaton, hylättävä malli olen.

vedä sinä kuule ittes kiikkuun, tuollaista ihmistä ei maailma kaipaa, vai onko sun hehtaaripäsd juuttunut kolmen istuttavaan sohvaan? no yhyyhy. kaiva viis makkaraa alempaa se nessu ja ota keksi.

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   29.8.26 01:33:20

Mitä niillä isoilla rasvasilla t-eillä tehdään? Ikäviä ovat.

Päivämäärä:   29.8.26 03:05:21

Tuliko mieleen, että makuja voi olla monenlaisia? Tai ettei elämä ole pelkkää ulkonäköä?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   29.8.26 03:54:55

Mikä vika Alisa Vainiossa on? Kaunis, timmi ja lahjakas nainen. Vika on selvästi enemmän ihan tämän aloituksen kirjoittajan päässä kuin Alisassa. Ja kertoo aika paljon sinusta, jos kuvittelet, että lääkärin lapsista tulee automaattisesti lääkäreitä. Minäkin olen, eikä minusta tai sisaruksistani yksikään ole lääkikseen mennyt tai halunnut.

Enkä tosin tiedä, kuka on Janne Saarinen, mutta eipä sen ole väliäkään. Aloittaja on pahansuopa ilkeilijä, joka haluaa tuoda omaa sisäistä rumuuttaan esille näin.

Päivämäärä:   29.8.26 05:08:34

Aloitushan oli trolli selvästi. Itse oon ihastellut kuinka kivan näköinen nuori nainen, kun ei ole täytteitä naamassa.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   29.8.26 05:13:31

... , hyvin todennäköistä, että huudattaa huvikseen. Olin jopa yllättynyt, miten kepeältä näytti juoksu ja maaliin tulo. En ikinä seuraa tällaisia, mutta sattui olemaan sopiva hetki ja nähtiin tuo tilanne.

Päivämäärä:   29.8.26 05:52:54

Nukutko koskaan ällö? Määit täällä turhuuksia.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.8.26 09:38:21

Anorektikon ja Alisan kaltaisen huippu-urheilijan välillä on kyllä selkeä ero. Hyvä vaan, jos nuoriso ottaa mallia.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   29.8.26 10:33:11

Piste, nukutko sinä itse, kun olet aina kommentoimassa nyrpeästi jotain Ällön jokaiseen kommenttiin?

Aloittajalla on isoja ongelmia kyllä, oli sitten trolli tai ei. Tosi etovaa, miten puhut kauniista, urheilullisesta naisesta. Oletko koskaan kuullut, että ihmiset myös rakastuu ihan toisen ihmisen luonteeseen eikä pelkkään ulkonäköön?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.8.26 12:39:43

Alisa Vainiohan on kaukana anorektikosta. Hän ei edes tyypillinen kuiva maratoonari, vaan normaalipainoinen.
Ja tosi nätti nuori nainen.

Hänen maaliintulonsa em-maratonilla oli kyllä hämmästyttävä. Askel kevyt, eikä näyttänyt yhtään edes väsyneeltä.
Toisena maaliin tuli viisi minuuttia Vainion jälkeen hyvin laiha, kuiva unkarilainen ulosteet pitkin reisiä valuen. Tämä toiseksi tullut oli tyypillinen "rääkätty" maratoonari.
Vainio on terveen urheilijan näköinen.

Ja mitä muuta aloittaja höpöttää, niin fiksut miehet eivät ole kiinnostuneita isoista rinnoista, valtavista takapuolista, töröhuulista, ja tyhjistä aivoista.

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   29.8.26 12:40:33

Siis häh, toi on sun mielipide!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.